kefirgut Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Kunne tenkt meg litt mer sportslig lyd/bråk av Minien min. Har en cooper s 2003 mod. Orginal. Effektanlegg eller å bytte den bakerste delen av eksosanlegget er vel da kanskje veien å gå? Fint om noen har erfaring kunne gitt meg noen tipps.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Bytte av eksos anlegg og monter på CAI (Cold Air Intake), da vil du få en finere lyd og høre kompressoren bedre :) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Enig med Scanspeed. For 5-6 tusen får du deg et cat-back exhaust anlegg + CAI. Billig moro. Evt bytter du manifolden i tillegg til GTT/Janspeed/Billtek(ca 5000 kr) og får helt rååå lyd. Hehe. Linky: http://www.youtube.com/watch?v=mraQ6EKdXBs&feature=related Slik lyd du er ute etter? (Ikke min bil, men min høres ganske lik ut). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kefirgut Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Hørtes bra ut dette. Snakket med en fyr som sa han kunne "lage" også. Han er bilmekaniker, og har gjort det x antall ganger før.. kanskje de kunne vært noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Hørtes bra ut dette. Snakket med en fyr som sa han kunne "lage" også. Han er bilmekaniker, og har gjort det x antall ganger før.. kanskje de kunne vært noe?Naaaaa skeptisk! Tviler på at kvaliteten og utseende og passforman blir lik som på f.eks Milltek! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Støtter mads sl.... Jeg er også skeptisk. Er jo ikke bare til å sette sammen noen rør heller. Kan jo risikere at du mister effekt etc da. Men hvis det er bare lyd du er ute etter, så kan det vel funke. Men å lage komplett eksosanlegg i rustfritt er dyrt da. Jeg snakka med Ferrita om å lage et eksosanlegg før jeg kjøpte Milltek, og de skulle ha ca 10 000 kr for å lage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg