Gå til innhold

er det vanskelig og sette 850 skinnseter i en 240??

Ranger emnet

244 volvo v8

Anbefalte innlegg

Bare framseter eller baksetene også?

Framsetene må understellet sveises om, bakseter er litt mer knot.. Må lage no fester og ta ut litt fór i setene til hjulbuen og litt greier.

Men det går :)

ok tenkte man måtte ta vekk noe av baksetet. kan nesten pröve og få taki fine skinnseter til 240 isteden hehe hvis noen har..

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en som selger det på volvoforumet, 4000 tror jeg han skal ha det for

da bör det väre strökent jeg har i fra för men er slitt og noen sprekk i sömmene

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 25000kr hehe:deng

da har du snakka med helt feil mann ass... kosta meg 700kr å få trekt om ett mc-sete en gang i tida...ekte lær, med masse brodderi-helvete.

Forhør deg med div salmakere etz først...;) Kanskje volvo har og? Er ikke såå vanskelig å skifte trekk...krever bare litt tolmodighet.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Forhør deg med div salmakere etz først...;) Kanskje volvo har og? Er ikke såå vanskelig å skifte trekk...krever bare litt tolmodighet.

tolmodighet:hammer ?? W.A.T hvis trekket er ferdig sydd ja lol

det var salmakeren her i sarpsborg jeg hörte med han sa at dem måtte minst kjöpe 4-5skinn inn dem lå på mellom 1500 og 3000kr stykk man viste ikke hvor store dem var pluss jobben til 700kr timen så da kan du jo tenke deg. dette er 2 år siden..:knock: :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen råd til og ordne dette???

SP_A0625.jpg[/img]

du snakker om å få hjelmen ut derifra, sannt? :D

Nei, det setet så egentlig litt kass ut i mine øyne...bare se på slitasjen, værre enn den tynnslitte sofa'n til x'en, her må det nytt trekk til...

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider