Finken Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Sku hatt bremserørs sett tel volvoen, men biltema har ikke lenger, eller er mulig det er en butikk som har igjen et sett, men mjøndalen har ikke. Er det noen som har et sett, eller veit at biltema hos seg har igjen noen så hadde jeg vært takknemmelig hvis noen hadde sendt meg et slikt sett, betaler jo selvfølgelig for frakt og for røra. Eller om det er noen andre enn biltema som har slike sett? Veit ikke om denna tråden er i hennhold til no forum regler jeg, ser det har vært en og sletta en hel masse tråder i natt p.g.a bullshit. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 kjöp heller rör og koblinger på biltema og bremserör verktöyet som du får kjöpt og lag det selv det har jeg gjört er billigere hehe Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Kommer med en glad nyhet. jobber på biltema bærum. Ja, det er lenge siden vi solgte de, MEN har funnet 2 slike sett som jeg sitter med her. art.nr 66-382 å koster 299,- sitter i kundeservis alene hele uka så bare kom innom så finner jeg det fram til deg;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Steike, det er bra. Skikkelig bra. Stikker innover i morgen tidlig jeg da, ekke så langt og reise heller. Slipper da og laga alt av rør, da jeg har tenkt til og bytte ut alt. Holder av ihvertfall et sett til i morgen da? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 den er hold av på navn finken:D hehe bare kom til kundeservis. jeg jobber fra 8 - 16 i morgen ;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Den er go, da slenger jeg innom i morgen. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Aiai, trenger dette selv. Får ta turen etterpå å håpe det er ett igjen. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Angående tråder som er slettet, så lager de fleste her inne trådnavn som femåringer. Ikke ta det ille opp, men om dere lager en skikkelig trådtittel, kan andre dra nytte av tråden, og man får lettere svar! :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Da har jeg vært og henta det ene mitt, var verdt 2 timers kjøring tur retur. Er mye dyrere og kjøpe løse rør, verktøy og koblinger, og mye mer jobb. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hehe nettopp hentet det siste sette :D glatt verdt en rask tur ut til bærum Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Haha ;) nice ;) Er verdt det ja! Er jævli kjekt å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 utrolig hva en gutt på 18 kan finne;) hahaha:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Din hvite som stod på utsida eller? Som noen hadde gått berserk med poppnagle-tanga på!? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Din hvite som stod på utsida eller? Som noen hadde gått berserk med poppnagle-tanga på!? ;) håper ikke du er seriøs?:S se på tråden min;) 240 min er helt å pen den:D her er han som eier den hvite volvoen du så: http://www.bilforumet.no/200-serien/207933-noen-tips-p-fixe-delakt-jenger-tennplugg.html sier vel nok?:S Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Da beklager jeg virkelig ;) La bare ikke merke til noen annen volvo på utsida der serru! Hehe.. Men bra for deg at du har en som ser noget bedre ut ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg