henne Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Tja, vi får se da :) Du griner hvertfall ikke, så da er det greit ;) Når er neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Du griner hvertfall ikke, så da er det greit ;) Når er neste? Hehe :) I morra har jeg en, og så på fredag. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hehe :) I morra har jeg en, og så på fredag. Stakkars lille deg.. Nå må jeg jobbe.. :) snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 I mårra har jeg og... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 pip :happyhappy: Det snøøøøøøøør! Ehhm, hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 I mårra har jeg og... Da er det like synd på deg ;) Tenkte nå at du jo ikke har eksamen før onsdag, men det er jo onsdag i morgen.. *døgnvill* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hehe:) Blir sånn når du ikke tilbringer dagen her inne vettu:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Ehhm, hvem er du? :op: Jeg er hun jenta med quattroen, som ble dypt skuffet da entret Frogner etter jobb. Null snø jo...argh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hehe:) Blir sånn når du ikke tilbringer dagen her inne vettu:) I know...missed me? :D Jeg har tenkt på dere altså..helt sant ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 hallo :) morro føre på veiene :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 hallo :) morro føre på veiene :D Jeg prøvde slå av ESP for å skape litt "situasjoner", men det hjelper kanskje ikke? Forresten, hva skjer med tatoveringen om armen din vokser veldig i omkrets? Er det et teit spm? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg prøvde slå av ESP for å skape litt "situasjoner", men det hjelper kanskje ikke? Forresten, hva skjer med tatoveringen om armen din vokser veldig i omkrets? Er det et teit spm? :) trudde da det skulle hjelpe men jeg har jo ikke så fancy audi at jeg har noe jeg trenger å slå av :) tja si det da blir den vel større da :D god grunn til å ikke trene for mye :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 trudde da det skulle hjelpe men jeg har jo ikke så fancy audi at jeg har noe jeg trenger å slå av :) tja si det da blir den vel større da :D god grunn til å ikke trene for mye :) Bedre grunn i hele verden trengs ikke :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Nå må jeg ordne middag.. dvs hente sushi :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 hehe nice - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg