Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Er ikke de så godt som like, bare med den gule delen ytterst? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Jo;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Stemmer det Hans - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hva Hans vet:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 I see ;) Alex, må få ut flere bilder av bilen din :D Lenge siden det har skjedd noe :\\ Goes for you sandmo ASWELL! Kommer adapterne dine eller? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 De blir sendt i mårra, så hvis fatter'n har tid, blir det på lørdag:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 I see ;) Alex, må få ut flere bilder av bilen din :D Lenge siden det har skjedd noe :\\ Goes for you sandmo ASWELL! Kommer adapterne dine eller? Nå er det jo snart på med vinterfelger, ikke mye å se på da :P Verre med Marius som ENDA ikke har fått laget en tråd om bilen sin. Bare poster i alle andre tråder han xD - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 De blir sendt i mårra, så hvis fatter'n har tid, blir det på lørdag:D Nicey :D Fattern? Du klarer vel det alene? Det gjorde til og med jeg :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Nå er det jo snart på med vinterfelger, ikke mye å se på da :P Verre med Marius som ENDA ikke har fått laget en tråd om bilen sin. Bare poster i alle andre tråder han xD Lover at det blir en tråd:) En eller annen gang:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Rune på MILF hunting :D Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Nicey :D Fattern? Du klarer vel det alene? Det gjorde til og med jeg :D Han som sitter på tilgang til verksted og alt for mye verktøy:D Høydejusteringsverktøy bl.a;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Rune på MILF hunting :D Hahaha Haha:) Alltid ei ny ei med deg... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Litt snytt hu berta til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Ser litt fornærma ut ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg