Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Joda, det veit jeg og;) Men sa du at du gikk til Norge da du gikk i butikken sist? "Jeg skal bare til Norge og handle litt jeg!" :) Man kan ikke gå fra et sted og til det samme igjen, uten å ha vært innom et annet i mellomtiden;)

Hvis tv'n til Knut hadde stått i Trondheim, kunne han ha sagt at den gikk til Lappland, men siden den allerede VAR i Lappland, kan den ikke gå dit:) Med mindre Knut bærer den ut av Lappland og lar den gå tilbake igjen :)

Endret av Sandmo

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det veit jeg og;) Men sa du at du gikk til Norge da du gikk i butikken sist? "Jeg skal bare til Norge og handle litt jeg!" :) Man kan ikke gå fra et sted og til det samme igjen, uten å ha vært innom et annet i mellomtiden;) Hvis tv'n til Knut hadde stått i Trondheim, kunne han ha sagt at den gikk til Lappland, men siden den allerede VAR i Lappland, kan den ikke gå dit:) Med mindre Knut bærer den ut av Lappland og lar den gå tilbake igjen :)

Avsnitt Marius! Fy skamme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår