Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Goooooood morning Vietnam! Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Goooooood morning Vietnam! Må du rope sånn?! Skvatt skikkelig... :drunk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Unnskyld :( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=569804 hihi, funny haha :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Unnskyld :( Unnskyldt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Så bra:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Skjer i dag da Helge?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Skjer i dag da Hege?:) Det er en lampe jeg har så lyst på... Tror de har den på Majorstua, men hørte ikke etter da jeg ble fortalt hvor. Så meg og doggies skal ut og lete etter butikken og høre hvor jævlig dyr den er. Regner med den er litt dyr siden jeg liker den så godt. ;) Tror forresten jeg nesten ble overkjørt av Eirik her om dagen. Han stopper tydeligvis ikke for fotgjengere... :thumb Om han har rødt hår, hvit bil med svart panser da. Cruiset i så fall rundt på Frogner, nonchalant med albuen lent på det nedrullede vinduet. Ikke noe klimakontroll i den bilen nei. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Det er en lampe jeg har så lyst på... Tror de har den på Majorstua, men hørte ikke etter da jeg ble fortalt hvor. Så meg og doggies skal ut og lete etter butikken og høre hvor jævlig dyr den er. Regner med den er litt dyr siden jeg liker den så godt. ;) Tror forresten jeg nesten ble overkjørt av Eirik her om dagen. Han stopper tydeligvis ikke for fotgjengere... :thumb Om han har rødt hår, hvit bil med svart panser da. Cruiset i så fall rundt på Frogner, nonchalant med albuen lent på det nedrullede vinduet. Ikke noe klimakontroll i den bilen nei. :D Der leste jeg noe HELT annet... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Har du noen planer da Mari? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Planene til Mari er å vaske og rydde litt i Kongsberg... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Der leste jeg noe HELT annet... Slutt å inhalere så mye rart... Og vask tankene dine i samme slengen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Slutt å inhalere så mye rart... Og vask tankene dine i samme slengen ;) Jeg vil ikke:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Planene til Mari er å vaske og rydde litt i Kongsberg... Da blir nok kommunestyret fornøyde :m'm: Bruker du noe slimfit med emblem på brystet når det holder på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Bruker nok ikke det:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg