henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Nja, jeg vet ikke... Får se om det kommer tilbake... Da henvender jeg meg til deg Hege:) Gjør det du vennen :) Jeg har tålmodighet med sånne som deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Jeg er ikke mye synsk, men gjetter på at Knut ser på Futurama akkurat nå. Sender du en sms til ham, Marius, og sjekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Gjør det du vennen :) Jeg har tålmodighet med sånne som deg :D Sånne som meg?:( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Nå er det sludd/snø her. Idag og igår var det regn og mildvær. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Sånne som meg?:( Neida... Yer not special, in the american sense of meaning.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Nå er det sludd/snø her. Idag og igår var det regn og mildvær. Her skal det snø mer i morgen, så skal det (visstnok) være pause noen dager. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Neida... Yer not special, in the american sense of meaning.. :D Ok:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Du Hege? Stemmer det at antall kromosomer hos folk med Downs ligger midt mellom potet og menneske? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Ok:) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Du Hege? Stemmer det at antall kromosomer hos folk med Downs ligger midt mellom potet og menneske? Hva har poteten da? De med downs har jo en mer enn oss "normale". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hva har poteten da? De med downs har jo en mer enn oss "normale". Tror det er 48? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Arveegenskapene ligger i DNA (Deoxyribonukleinsyre) i kromosomene, vi har 46 kromosomer, 23 par. Til opplysning har poteten har 48 kromosomer mens musen har 40 Se der ja:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 (endret) Tror det er 48? Ja, et googlesøk viser at poteten har 48 :) Visste ikke det jeg... Endret Februar 16, 2009 av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Greit, tar på meg avhengigheten:D Skal jeg heller slette tråden da? Så slipper vi all denne avhengigheten? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo:rockets :rockets:rockets:rockets:rockets:rockets Det finnes ingen kur, bare spør Marius. De gangene internet har kræsja hos han, så snakker han og hilser via Stian, Tian eller Knut :D jepp, det begjynner å bli ille :D Hah! Regn med du klarer, den største addicten av oss alle :D :winMarius:win Nå er det sludd/snø her. Idag og igår var det regn og mildvær. snør bare smått her, kanskje 2-3cm på 1 døgn og 5- :) men lengter til - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Altså: Menneske -46 Downs -47 Potet(og Knut) -48 Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg