mordi87 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 har jeg forstyra typene dine her eller t du fekk ikke rævaorgasmen din? jeg har faen meg hatt bil siden du lærte deg å sitta på bæsjepotta di og jeg vett hvorden jeg søker på nettet og hvis du passer ikke språket ditt når du snakker med folk du aner ikke hvem de er kan kosta deg dyrt.roa deg ned og fortsatt med hva faen du vil ,trenger ikke å svatre på mine innlegger Haha! [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Slapp av a Knut, ikke få bikkja vill igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Trengte ikke bytte rute jeg. Var ikke sprekk allikevel :S Så ut som en lang sprekk, men han bare polerte vekk. Var noe annet rart. Men de fiksa en steinsprut for meg da. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg driver å snakker med en kar nå. Han skulle selge meg K04 turbo, fmic, boostcontroller og forge resirkdumpen for 8500kr. Det er vel en grei pris? Alt skal visstnok være nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Trengte ikke bytte rute jeg. Var ikke sprekk allikevel :S Så ut som en lang sprekk, men han bare polerte vekk. Var noe annet rart. Men de fiksa en steinsprut for meg da. Ronka på ruta? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hvis det eneste problemet er skrivet mitt da kan vi bytte den til tysk,sorry men jeg kan ikke mer norsk enn hva jeg skriver men poenget er noe annet her Har de ikke store bokstaver og punktum i Tyskland? Ååååååå....det har skjedd så mye moro etter jeg la meg. Dårlig gjort! :( *lese videre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 No hard feelings nå Alex, gi mannen en ny mulighet;) Fredsmegleren Marius... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Fredsmegleren Marius... :) Klart det:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg ler så jeg omtrent griner :D Det var mye moro lesning. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kanskje det for en gangs skyld gikk for deg i våken tilstand og?:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Klart det:) :kiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kanskje det for en gangs skyld gikk for deg i våken tilstand og?:D :asshole: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 :asshole: Tolker det som et ja jeg:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Bare så du er informert. De i våken tilstand er gjerne mye bedre. Nyttig info? :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Bare så du er informert. De i våken tilstand er gjerne mye bedre. Nyttig info? :op: Tja... Might come in handy:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg