mordi87 Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Haha, eksamen i mårra og jeg kan ikke pensum... Og i tillegg; Sjuk... Woho :D Lykke til Pottifjes;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Audi_ Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Er det noen svakheter i 2,7 t motoren som sitter i B5 S4?Er det ellers noen svakheter i de bilene? turbo og oljetilførsel til turbo samt forstillinga som vanlig :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Ok, takk :) Var egentlig det jeg trodde :) Men for de som er medlem på VACN, har vil rabatter hos turbofun.no? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Ok, takk :) Var egentlig det jeg trodde :) Men for de som er medlem på VACN, har vil rabatter hos turbofun.no? :) sikkert noe :) bare å spørre det .... forstillingsdeler burde være grei skuring å få tak i til grei pris - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Jepp, bestilte meg nettopp en forge splitter ventil og skrev at jeg var medlem på vacn :) Forstillingsdeler er fæle greier, skifta på audien jeg har nå :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Jepp, bestilte meg nettopp en forge splitter ventil og skrev at jeg var medlem på vacn :) Forstillingsdeler er fæle greier, skifta på audien jeg har nå :) som i dump og resirk i ett >? 1.8t motorene er ikke glad i dumpventiler... du får masse lyd bare ved å bytte til en alu resirk og filter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 som i dump og resirk i ett >? 1.8t motorene er ikke glad i dumpventiler... du får masse lyd bare ved å bytte til en alu resirk og filter Har fra før forge 007 alu resirkuleringsventil. Men den var kjedelig. Har bestilt meg Forge Splitter, der du kan velge om du vil ha 100% resirk, 50% resirk og 50% til friluft, eller 100% til friluft. :) http://www.turbofun.no/product/436875/Forge-Hybrid-Valve.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 ble påkjørt hard bakifra idag... heldigvis ikke i a4'n :) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Jasså, er det "påkjørt bakfra" du kaller det? Jaja, kjært barn har mange navn ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Har fra før forge 007 alu resirkuleringsventil. Men den var kjedelig.Har bestilt meg Forge Splitter, der du kan velge om du vil ha 100% resirk, 50% resirk og 50% til friluft, eller 100% til friluft. :) http://www.turbofun.no/product/436875/Forge-Hybrid-Valve.html oppmålt luft som slippes ut vil gi feil ..... hadde du åpent filter sammen med forgen ? blir jo jævli mye lyd med det, så no mer blir fort for mye i mine øyne - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Jasså, er det "påkjørt bakfra" du kaller det? Jaja, kjært barn har mange navn ;) ... tigra'en som kjørte inn i meg blir sansynligvis totalvrak ;) og berlingo'en som jeg kjørte ble muligens litt rammeskakk:doh oppmålt luft som slippes ut vil gi feil ..... hadde du åpent filter sammen med forgen ? blir jo jævli mye lyd med det, så no mer blir fort for mye i mine øyne rettelse: i dine ører ;) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 (endret) oppmålt luft som slippes ut vil gi feil ..... hadde du åpent filter sammen med forgen ? blir jo jævli mye lyd med det, så no mer blir fort for mye i mine øyne Har åpent filter ja. Hadde før en "flutter" lyd i den orginale tette ventilen, så da kjøpte jeg den 007 ventilen og da fikk jeg bare en kjedelig pysj lyd :uhhmmwhat?: Den nye kommer jeg til å kjøre 100% resirkulerende, så da klikker ikke lm :) Edit: Manualen til ventilen: http://www.forgemotorsport.co.uk/media/USASPLTR.pdf Endret Mai 7, 2010 av Omegamann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Har åpent filter ja. Hadde før en "flutter" lyd i den orginale tette ventilen, så da kjøpte jeg den 007 ventilen og da fikk jeg bare en kjedelig pysj lyd :uhhmmwhat?: Den nye kommer jeg til å kjøre 100% resirkulerende, så da klikker ikke lm :) Edit: Manualen til ventilen: http://www.forgemotorsport.co.uk/media/USASPLTR.pdf hvis du kjører den som en resirk skjønner ikke jeg at det vil bli no annen lyd igrunn :) få deg en chipping på bilen hvis det ikke er gjort så skal jeg love deg at det blir nok lyd :fish - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Har det og jeg :) Etter ande sine erfaringer så får jeg det :) Ser for meg at det blir en slags turbulens inni ventilen som skaper lyden, da lufta egentlig vil ut friluft veien, der er det stengt og den må gå videre inn i luftfilterslangen. Elns :) Teori. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 ja ja teori fra min side også :D goooood helg heheh - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg