Sandmo Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Jeg har fått museinfluensa jeg Hege... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 (endret) for ett HELVETTE å skifte hjullager!!!! noen som har noen gode råd ?? har fått ut hjullageret (delvis) det sitter igjen en ring som sitter som faen.. har varma prøvd å skjære ut med dremel ,prøvd av trekker nothing works!! har holdt på siden kl 1600 til nå ,så gir ikke opp lett:P er det noe spesialverktøy jeg kan bruke for å få ut dritten?! temmlig irritert :D Endret August 8, 2009 av crezit audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Jeg har fått museinfluensa jeg Hege... Hva slags nærkontakt hadde du får å klare det da? Forresten, vært en heavy uke på dyrefronten. Først han væren som hang i vaieren. Så denne karen --> trykk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Skal jeg gjøre det for deg? Tar med meg pappa:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Skal jeg gjøre det for deg? Tar med meg pappa:) pappa har skifta hjulager i bøtter å spann ,men dette var ett reint helvette:op: Jeg skyldte på att audi er kvalitet ,her er det ikke noe som løsner:D plutselig forandra ansiktet seg til ett surt tryne:D audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hva slags nærkontakt hadde du får å klare det da? Ikke spør;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Ikke spør;) Jo..jeg spurte.. Og symptomene er..? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Symptomene er av varierende art:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Symptomene er av varierende art:) ...litt opp og ned liksom? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Ja:) Mest opp, men det er bare når jeg våkner om mårran:) Og når det er noe fint å se på;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Stakkars lille nøff som har blitt syk :)Lysten på sydentur igjen snart, eller har du blitt kurert for tanken på gjentagelse? :D Jeg drar gjerne sydover igjen jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Anyways... Jeg skal opp 6 i morgen og på jobb, heldige meg. Radioen i bilen har herved sagt helt takk for seg. Og jeg skal ha service på Møller først i september. http://blogs.edmunds.com/straightline/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 for ett HELVETTE å skifte hjullager!!!! noen som har noen gode råd ?? har fått ut hjullageret (delvis) det sitter igjen en ring som sitter som faen.. har varma prøvd å skjære ut med dremel ,prøvd av trekker nothing works!! har holdt på siden kl 1600 til nå ,så gir ikke opp lett:P er det noe spesialverktøy jeg kan bruke for å få ut dritten?! temmlig irritert :D Fremme eller bak? byttet bak hos meg å da var det rett frem, ;) hehe [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 skal du være med nedover til rudskogen den 30 aug. hege? :) jeg, alex, marius, stian, dagi, orihime og flere skal nedover :coplight - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Jeg vil være uteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;( BUHUU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg