Gooner87 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Ja, får vel bare lete videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Ja, får vel bare lete videre. Hva med recaro fra RS4? Jeg fikk disse for 4 lapper til min gamle B5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Hva med recaro fra RS4? Jeg fikk disse for 4 lapper til min gamle B5.. Fine dem, men vil helst ha helskinn. Får jeg dem inn i A6'en. Bir vel ikke for store eller små? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Noen som trenger ny tlf? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18409191 Og grunnen til at du selger er? :op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Weeee, hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Og grunnen til at du selger er? :op: Skal sikkert ha 3GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Er vel noe sånt ja, Espen:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 fordi jeg har to, og trenger bare en Marius.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Alle trenger bare en Marius... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Hege, jeg har svineinfluensa... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Har du symptomene liksom? Sier du nøff og sånn? :D Tror mest du er ekstremt sliten etter en uke med ditt og datt... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Har du symptomene liksom? Sier du nøff og sånn? :D Tror mest du er ekstremt sliten etter en uke med ditt og datt... ;) Hva skal det bety? Samme sier jeg også, men folk tør ikke spise lunsj med meg en gang x] Er nok aircondition, pluss en uke med fylla og beachen hver dag som har tatt knekken på meg. Er det mest usunne jeg har gjort i hele mitt liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Faen asså.. Kompis av meg kjøpte seg en A4 1.8t avant for noen dager siden, og fikk chippa den idag. Fikk sitte på litt idag, og kjenner at jeg småangrer på at jeg kjøpte meg en 1.6. :op::op: hehe... Satan så den gikk! Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Har nettopp gått fra 1.8t chippet til 1.8t Ikke chippet, og det er MERKBAR forskjell. Faen det er morsommere å kjøre med chip :D Noen som vet hvor det er billigst å best å chippe en 1.8TQ ? 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Noen som har lyst til å hjelpe meg med å finne ny forsterker og sub til en rimelig penge?:D Såvidt sett på den pakka her; http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4672&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Skal på skole ett år så vil helst ikke over denne prisen :X Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg