Sandmo Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Et bilde:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Et bilde:) Takk Einstein ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Bare hyggelig unge dame:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Uansett... Sånn ønsker jeg meg til jul :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Jeg vil også ha en sånn, hvis det følger med en egen personlig sykepleier:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Jeg vil også ha en sånn, hvis det følger med en egen personlig sykepleier:) Hei, hva med to generasjoner mekanikere... Følger det med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Så lenge jeg får sykepleiern, er det ikke så farlig med de mekanikerne vel? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Så lenge jeg får sykepleiern, er det ikke så farlig med de mekanikerne vel? Jeg kan ikke svare nå. Ene bikkja har prompa og jeg må nesten prioritere å evakuere og overleve... :drunk: Snakkes :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Eeehhhhmmmmm, ikke bli sinna hvis jeg bommer litt da:op: Fardin, onkeln din og bestafardin er mekanikere;) Du har værtfall en lillebror. hatt bilen din i 1,5 år:) Fardin kræsja den når han lånte den:o: Du har vært aktiv å spillt fotball. Er det en kamp som spilles så cr du den:op: Lager er seff MAnUtd:D han var keeper ;) Jeg kan ikke svare nå. Ene bikkja har prompa og jeg må nesten prioritere å evakuere og overleve... :drunk: Snakkes :cool: bikja du liksom :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Eeehhhhmmmmm, ikke bli sinna hvis jeg bommer litt da:op: Fardin, onkeln din og bestafardin er mekanikere;) Du har værtfall en lillebror. hatt bilen din i 1,5 år:) Fardin kræsja den når han lånte den:o: Du har vært aktiv å spillt fotball. Er det en kamp som spilles så cr du den:op: Laget er seff ManUtd:D Du bor i Slemmestad og i Kongsberg;) Alt etter om du er på skole eller er hjemme og på jobb på shell der du klarer å låse deg ute;) Dere har big size pooltable hjemme:D Du er forlova med Cahtrine :) Å hu er sterkere enn deg;) Du har vokst opp med Range Rover i familien;) Du har hatt Golf 2 samma som meg, bare GTI og hvit, å den klarte du å krasje:op: oppdaterte den litt;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Når frir du til Marius da Knut? (: Det som er litt kinky er at han allerede er forlova vettu:( [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 alex? når blir det burberry i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 oppdaterte den litt;) Du glemte at jeg har hatt en grå golf også;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Du glemte at jeg har hatt en grå golf også;) ...Og at du er veldig glad i å kose deg med en øl. :m'm: Er ikke du også den eneste i mils omkrets, med 1.6 liters motor, som har fått fartsbot? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hehe:) Det er ikke umulig;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg