Sandmo Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Eksamen fram til fredag;) der a frøken? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 er den bolten ja :) Nice, var det jeg trodde. Kjøpte 2 på Møller i dag. 79,- inkl. bolter... Hadde jeg visst dimm skulle jeg dratt og kjøpt billigere et annet sted men :P Fikk løs den ene i fjor, den satt ikke så jævlig.. Har smurt dem inn med litt rustløser, og gjøre det litt før jeg skal skru på fredag/lørdag også :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Oljeskift.. må gjøres. Hvor mye skal det koste liksom? Jeg ringer Møller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Jeg tipper 800++ hos møller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 trur jeg betalte ca. 800 for olje, skift of nytt filter ;) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Hege, trodde ikke folk på Frogner var interessert i replica-felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Oljeskift koster 1909kr - ja, fint Skal vi ta motorvask og? Koster 200kr - ja takk Og fylle på spylervæske og legge en ekstra liter olje i bilen? - ja takk Time booket. I`m a lazy bitch and I know it :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 1900??? KØDDER DU? Ble tilbudt justering etter jeg skifter forstilling på bilen, og de skulle de ha 3k for. In my ass sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Hege, trodde ikke folk på Frogner var interessert i replica-felger? En del ymse folk her og ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Ser det gikk litt fort for seg når jeg skulle legge ut annonse i dag :P Glemte dekkdim og hele pakka. Så går det ikke ann å endre det engang :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 sikkert noen her som ville gjort det nesten gratis! syns du heller kan dele noen penger med meg i stedet :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Ser det gikk litt fort for seg når jeg skulle legge ut annonse i dag :P Glemte dekkdim og hele pakka. Så går det ikke ann å endre det engang :p Kjipt, kan du ikke endre og putte det inn i overskriften engang? Synes å huske jeg skrev solgt en gang i overskriften nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Ser det gikk litt fort for seg når jeg skulle legge ut annonse i dag :P Glemte dekkdim og hele pakka. Så går det ikke ann å endre det engang :p haha :D 225/40 er jo standard ;) de fleste sjønner vel det ;) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 sikkert noen her som ville gjort det nesten gratis! syns du heller kan dele noen penger med meg i stedet :D "Nesten gratis"...? :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 haha :D 225/40 er jo standard ;) de fleste sjønner vel det ;) Tja,jo.... Folk på Frogner kan man ikke ta for gitt ;) Kjipt, kan du ikke endre og putte det inn i overskriften engang? Synes å huske jeg skrev solgt en gang i overskriften nemlig... Nja, du kan sette hele annonsen som "Solgt" :p Har hatt 18 henvendelser, så ryker vel fort de tenker jeg :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg