Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Tror ikke Knut er så lur jeg:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hehe, Fan dere skjønner lite ass:op: mulig jeg må holde et kurs for dere;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Tror ikke Knut er så lur jeg:) Klart jeg er:D:ass: [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 syns det var unødvendig :) trym fikk seg en høyre rett i tryne så han var ikke helt fornøyd heller :bump hehe, ja, hørte du hadde blitt sur når den kom på :notin: Robotknutzer :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 hehe, ja, hørte du hadde blitt sur når den kom på :notin: Robotknutzer :) knuste en del og alt fløy veggimellom :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Stian, denne er til deg fra meg:D Bursdagsgave:D 8JRtGMBUz0 Legger ved teksten og, så kan du synge med:D Years ago When I was younger I kind of liked A girl I knew She was mine And we were sweethearts That was then But then it’s true I’m in love With a fairytale Even though it hurts Cause I don’t care If I loose my mind I’m already cursed Every day We started fighting Every night We fell in love Noone else Could make me sader But noone else Could lift me high above I don’t know what I was doing When suddenly We fell apart Nowadays I can not find her But when I do We’ll get a brand new start I’m in love With a fairytale Even though it hurts Cause I don’t care If I loose my mind I’m already cursed She’s a fairytale Yeah Even though it hurts Cause I don’t care If I loose my mind I’m already cursed Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 HAHAHA! ledde høyt hardt og lenge! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Det heter "lo" Jesper. Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 ikke morsomt - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Takker du ikke for gaven din?:( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 kan takke men liker det ikke :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Ufint... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Fyfean, håpløst å vaske bil nå da... Er så vått ute. Men vår-yr som jeg er, har jeg vasket bil både fredag lørdag og søndag den helgen her x] I morgen blir det vel sommerdekk regner jeg med...Spørs om jeg kommer opp på hytta da, fattern kom ikke opp med henger bak på bilen, på fredag :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hehe:) Tørre og fine veier i Slemmestad nå hvertfall:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 fint og tørt her også :D leeenge siden jeg la om :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg