kelso Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 jeg har blåmerker overalt :) men fin gebursdag :D knut er en luring i telefonen Ikke rart du har blå merker overalt, når du hoppa og sprella og sloss med alle :p Lever Sandmo enda da? Trur ikke han likte seg inni munnen deres :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Påskeferieeeeee:D Gratulerer du og, med overstått og sånn ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Takk Helge:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Takk Hege, du er verdens beste kosejente! :D :cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hihi:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Har møtt han;) hahah vist faen :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Ække det samma felga som Stian har?? jupp, mente du det var negativt? :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Gratulerer med bursdagen i går Stian! :) Glad gullfisken overlevde, han burde og fått en klem etter den opplevelsen... Så du fikk en nemlig :D takk hege :D gullfisken er flink den :pray hjelper meg med å rydde å greier :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 jupp, mente du det var negativt? :D Nei:) Stian sine er tøffest uansett:D Så hva du har driter jeg i:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Ikke rart du har blå merker overalt, når du hoppa og sprella og sloss med alle :p Lever Sandmo enda da? Trur ikke han likte seg inni munnen deres :) sandmo lever :D fy faen å mye blåmerker det blir :notin: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Nei:) Stian sine er tøffest uansett:D Så hva du har driter jeg i:D liker å være litt bædbåi iblant :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Ja;) Du er en liten bædbåi:) Bokstavlig talt:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Når faen la du deg igår da, Marius? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hmmm.... La meg 10.... Men sto opp igjen og så på Die Hard... Klokka ble kanskje 1? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg