henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Man tar det man har vettu:op: Jupp :) Jeg liker ikke når det hvite ikke er kokt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jupp :) Jeg liker ikke når det hvite ikke er kokt.. Nei, det hvite må være kokt:) Og når jeg har egget på brødet, liker jeg at det gule er mykt, men ikke flytende:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei Espen :hellothere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jeg liker ikke når det hvite ikke er kokt.. Finnes det folk som gjør det? (Jeg regner med at det var det hvite i EGGET du mente... ;)) Selv vil jeg helst ha det gule ganske godt kokt også :) __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Nei, det hvite må være kokt:) Og når jeg har egget på brødet, liker jeg at det gule er mykt, men ikke flytende:) Jeg liker det gule både mykt og flytende :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jeg liker det gule både mykt og flytende :) Jeg og, men det griser så jævlig i eggdelern og på skiva:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Finnes det folk som gjør det? (Jeg regner med at det var det hvite i EGGET du mente... ;))Selv vil jeg helst ha det gule ganske godt kokt også :) På hoteller er det jo enten hardkokt, eller altfor lite kokt... Så noen må jo like det? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jeg og, men det griser så jævlig i eggdelern og på skiva:op: Når jeg spiser egg med løs plomme blir jeg som en liten unge med is... Får alltid noe utenfor, enten rundt munnen eller på klærne :rolleyes: Delikat :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Når jeg spiser egg med løs plomme blir jeg som en liten unge med is... Får alltid noe utenfor, enten rundt munnen eller på klærne :rolleyes: Delikat :op: Gjelder det andre ting enn eggeplomme og el?:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Nei, nå må jeg på skolen... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Gjelder det andre ting enn eggeplomme og el?:op: Mest eggeplomme ;) Nei, nå må jeg på skolen... Hadet :hellothere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Helt klart Espen:) Kanskje dette er uka jeg skjønner makroøkonomi? Du er så opphengt i det, at du aldri vil forstå det. Bare å gi opp ;p Hei Espen :hellothere: Heihei :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Tror nok det er lurest jeg og... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 God Morgen Godt folk;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg