pett3r Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hva faen skal du med Audi da?:op: tankte kraft kan ikke frakte deg rundt? eller? :D :idea: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 skal være litt kosete :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hva faen skal du med Audi da?:op: Kanskje for å vise deg hvor LAV man må synke for å treffe på deg ;) hahahah :idea: low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 spiiiiser pizza MmM! audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Spiste pizza for 5 min siden jeg :P hehe.. low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Chris, kom hit med pizza!! Enten det, ellers må jeg koke egg og steke baguetter... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Marius: taco ostesmørbrød ovnstekt :D brød + tomat purre + ferdig stekt kjøttdeig med taco krydder i + paprika + ost = noe av det beste jeg har smakt på lenge :D:D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Marius: taco ostesmørbrød ovnstekt :D brød + tomat purre + ferdig stekt kjøttdeig med taco krydder i + paprika + ost = noe av det beste jeg har smakt på lenge :D:D - ost = ikke suksess Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Chris, kom hit med pizza!! Enten det, ellers må jeg koke egg og steke baguetter... tar med pizza hvis jeg får stikke av med felga dine:D:soldiersf audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Gjesp! Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Marius: taco ostesmørbrød ovnstekt :D brød + tomat purre + ferdig stekt kjøttdeig med taco krydder i + paprika + ost = noe av det beste jeg har smakt på lenge :D:D - ost = ikke suksess hvorfor fjerna du osten? :( - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Haha:) Du har fått et tilbud på felga;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 hvorfor fjerna du osten? :( Fordi jeg ikke har ost nå... :( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hva er det som har skjedd med Kim?!! Han kom ikke hjem igjen!! - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 ………………..,-~*’`¯lllllll`*~, …………..,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-, ………,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-, ……,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\ ….;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\ …..\lllllllllllllllllllllllllll/………\;;;;llllllllllll,-`~-, …...\lllllllllllllllllllll,-*………..`~-~-,…(.(¯`*,`, …….\llllllllllll,-~*…………………)_-\..*`*;..) ……..\,-*`¯,*`)…………,-~*`~.………….../ ……...|/.../…/~,…...-~*,-~*`;……………./.\ ……../.../…/…/..,-,..*~,.`*~*…………….*...\ …….|.../…/…/.*`...\...……………………)….)¯`~, …….|./…/…./…….)……,.)`*~-,……….../….|..)…`~-, ……/./.../…,*`-,…..`-,…*`….,---…...\…./…../..|……...¯```*~- …...(……….)`*~-,….`*`.,-~*.,-*……|…/.…/…/…………\ …….*-,…….`*-,...`~,..``.,,,-*……….|.,*...,*…|…...\ ……….*,………`-,…)-,…………..,-*`...,-*….(`-,… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg