Auda Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 jeg så puppene til hege! ! ! :D URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Han har kanskje det ja?:op: Hadde jeg hatt facelift og penger, skulle jeg faktisk slått til;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16571872 URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Han har kanskje det ja?:op: Hadde jeg hatt facelift og penger, skulle jeg faktisk slått til;) selg det videre og tjen et par lapper :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hehe:) Nei, må nok stå over den:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 jeg så puppene til hege! ! ! :D sjjjj da! ;-) jeg har skinnratt fra før, så... blir nok ikke store overgangen hvis jeg hadde bytta... - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Prata med ei fra Oslo, som bodde litt lenger vest enn deg, og da var det mer sånn "teit/rar" betydning. Men hva vet jeg, aldri brukt ordet "klein" før jeg. I Stavanger sier vi "klein" til typer som bærumsgutter. "KEEG". Glatte, rosa gutter er kleine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 I Stavanger sier vi "klein" til typer som bærumsgutter. "KEEG". Glatte, rosa gutter er kleine. Her bruker vi "klein" om fyllesjuk... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 I Stavanger sier vi "klein" til typer som bærumsgutter. "KEEG". Glatte, rosa gutter er kleine. som stian? :D auda, en i jobben vår spurt meg for en stund siden om jeg kunne finne nytt ratt til han, har sendt melding til han nå :) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Dere jabber sånn. I det siste har jeg ikke orket å lese fra gang til gang... Men i dag gjør jeg dere æren med en skikkelig multiquote :D Hihi:D Jeg fikk mail av Hege jeg:D Jepp :) Ble du glad? Apropos det;Vil du være med på daten Hege? Siden du ble så skuffet over at jeg og Marius ikke sa i fra når vi møttes. Sånn, da har du fått invitasjon god tid i forkant ;) Hyggelig å bli spurt! Jeg kan stå sånn litt på siden og være pynt... :op: Eller ikke... hehe, bare flaks jeg hørte på da :D tenkte på at det var deg med en gang :op: Faktisk var det den eneste one-lineren jeg fikk med meg og. Kjørte i Vålrengatunellen akkurat da, og zappet innom alle mulige kanaler for å få best mulig musikk til min ukristelige kjøring (ref. Buskmann).... hihi :D Til og med Hege har over 3000 innlegg. Ikke rart det er lang kø i helse-Norge xP Ja skyld på meg! Så skylder jeg på dere... :D Ikke at jeg bryr meg om countern, men virker som jeg er innom tråden HELE tiden, men bare har noen få poster. Litt av en stalker jeg :P Du er en mann av få ord. :) hu liker ikke at jeg legger ut bilder.... ansiktet var da vertfall ikke synlig på detta bildet heller.... (: Jeg likte ikke hårfargen. Og ikke båt-looken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 jeg så puppene til hege! ! ! :D Pøh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg likte mailen ja Hege:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Pøh han mente sikkert han så det i sladrespeilet på det bilde jeg la ut, la ikke merke til det med en gang jeg :rolleyes: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 som stian? :D auda, en i jobben vår spurt meg for en stund siden om jeg kunne finne nytt ratt til han, har sendt melding til han nå :) good good. Ps, er IDAG det gjelder altså. Imorgen er det prisen på finn som gjelder igjen. :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Her bruker vi "klein" om fyllesjuk... Ja, og jeg spurte Alex i går om han var klein... Og da lurte han på hvilken betydning av ordet jeg tenkte på da.. :drunk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg