henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 noen som har airbag i a stolpa og har instrumentholder der? Kan du oversette så jeg og forstår hva du spør om? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Kan du oversette så jeg og forstår hva du spør om? :D Han spørr om noen har, noen målere i den stolpen som holder opp taket. er 2 stk på en bil, en på vær side på frontruta. =D - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 a stolpa er på venstre side (hvis du sitter i førerstolen) mellom side vinduet og frontruta;) audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Han spørr om noen har, noen målere i den stolpen som holder opp taket. er 2 stk på en bil, en på vær side på frontruta. =D jeg håper da det er 4 slike på bilen min. audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Å, I see.. :) A, B, C, D..det skjønner jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 jeg håper da det er 4 slike på bilen min. skal ikke se bort i fra det. =D - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Skjer?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 koser meg med og se på sølvfarga a4`er:P må ha ett "mål":P audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Skjer?:) Sett to biler (separat) som har kjørt ut i dag. Den siste var en Opel corsa som prøvde å dra forbi en litt større bil inn på motorveien. Det viste seg at akselerasjonen ble for brutal, selv for en Opel av denne dimensjonen, så han klarte å kjøre ut til høyre opp i en snøfonn. Hvordan han klarte det vites ikke... :D Det som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 koser meg med og se på sølvfarga a4`er:P må ha ett "mål":P frank sin er ikke så værst :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 skal ikke se bort i fra det. =D Hufsa..ble det noe Ingvill (eller Ingvild) på deg eller? :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 who the fuck is frank;D audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hufsa..ble det noe Ingvill (eller Ingvild) på deg eller? :p har ikke blitt noen Ingvil på meg enda nei. =( - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 who the fuck is frank;D Lurte jeg og på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 har ikke blitt noen Ingvil på meg enda nei. =( Men lappen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg