crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 og da mener jeg ikke til juni:D blir vel om ca 1 uke kanskje før ,får se om jeg får jobben i morra audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Tror de ser bedre ut på din enn min hvertfall:) De nye felga må jeg bestille innen i mårra, hvis ikke stiger prisen på de jeg vil ha:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 her har dere litt tørk til tråden med mest drittprat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Kult:) Sånt dasspapir har vi på jobben:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Kjennes sånn ut hvertfall:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Kult:) Sånt dasspapir har vi på jobben:) type rasp eller papercut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 det var vell volvoen du mente som var dasspapir? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Type rasp:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 det var vell volvoen du mente som var dasspapir? yep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 yep tøfft.skikkelig! første gang jeg er enig med en volvo kar,dette må faen meg feires audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 tøfft.skikkelig! første gang jeg er enig med en volvo kar,dette må faen meg feires haha jeg er vel EGENTLIG en opel kar, volvoene mine brukes i hard misshandling(LES: folkrace/råtacross/bilcross/destruction derby osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 neida bare kødder jeg:op: er noen volvokarer her som MÅ tømme tarmen her inne ,er litt irriterende att folk skal være så tøffe på nett audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 det er vel bare dem som ikke innser at det finnes andre biler enn volvo de som gjør det vel?.. enkelte som er fast opphengt i et bestemt merke og om det finnes noe annet som duger. IKKE FAEN synd men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Hehe:) Sånne som Alexander Tysnes?:op: Han ble vel banned etter å ha vært her:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 enig i det. men selv om jeg er audi frelt stikker jeg ikke inn på ett volvo forum for og leke texas. skal være ærlig og si jeg liker XC 90 ;) er vel den eneste volvoen jeg liker men det er nå volvo audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg