henne Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 :sick:sick Stakkars deg da... Tydeligvis ikke bedre i dag? :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg kommer hjem fra Spania til SNØ?? Og mengder. Det er ikke kos! Eirik Du kan låne min quattro om du sliter ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Har vært uten strøm i 3 timer i kveld jeg! Det var "moro" Gikk sikringen? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg har akkurat vært ute og gitt en svarttrost peanøtter (uten salt). Egentlig skal man jo ikke mate fuglene i Oslo, pga evt rotter, men han sitter der jo i bakgården...under en busk...ser dritvåt og bustete ut. Og mett er han antakelig ikke. Bare så synd at han skreik og fløy da jeg kasta peanøttene til ham. :( Håper han skjønner tegninga etterhvert :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Er det mykje snø i Oslo? Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Er det mykje snø i Oslo? Jupps... :) Nå skal jeg ikke angi hvor mye, men det er visst rekord siden 1987, og snart rekord siden 60-tallet. Ligger snøen fortsatt hos dere, eller har det regnet bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Låne Quattro, ja takk! Traktor måker toppen av bakke, men ikke bakke. Lurt. Actros, jeg ser snart ikke utebordet og jeg sliter seriøst med å finne hagegjerdet.. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg har akkurat vært ute og gitt en svarttrost peanøtter (uten salt).Egentlig skal man jo ikke mate fuglene i Oslo, pga evt rotter, men han sitter der jo i bakgården...under en busk...ser dritvåt og bustete ut. Og mett er han antakelig ikke. Bare så synd at han skreik og fløy da jeg kasta peanøttene til ham. :( Håper han skjønner tegninga etterhvert :) Det var snilt av deg =D Husker fra en gang da jeg var veldig liten, dro jeg på butikken å kjøpte en pariserloff, til en And med skada nebb.:D - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Låne Quattro, ja takk! Traktor måker toppen av bakke, men ikke bakke. Lurt.Actros, jeg ser snart ikke utebordet og jeg sliter seriøst med å finne hagegjerdet.. Eirik Hihi :op: Jeg vet, det er mye snø. Man kan klage over at det er SUV-er i Oslo, men de fleste misunner vel de som har det nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det var snilt av deg =D Husker fra en gang da jeg var veldig liten, dro jeg på butikken å kjøpte en pariserloff, til en And med skada nebb.:D Det er empati på høyt nivå :D Endene her borte i Frognerparken har snart bare en halvmeter isfri svømmebane igjen, men de blir godt fôra tror jeg. :m'm: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 (endret) Jupps... :) Nå skal jeg ikke angi hvor mye, men det er visst rekord siden 1987, og snart rekord siden 60-tallet. Ligger snøen fortsatt hos dere, eller har det regnet bort? Nei, snøen har regna vekk. Det er nokre dammar med vatn igjen. Det var trygg is vatne. Endret Februar 22, 2009 av Actros 8x8 Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det var så kaldt at eg kunne gå på eit vatn. Gullkorn :D Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg skyter fuglene jeg Hege:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg drepte en undulat i stad forresten... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg skyter fuglene jeg Hege:) ...ja, du måtte komme og ødelegge den gode stemningen.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg