Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 mr sandmo , åssen var den kjære rs fangern og montere?:D så igjennom tråden din og klødde litt på pungen og lurte på om det var deg eller faren din jeg skulle spørre.. men det måtte da bli deg siden faren din er vel sliten etter all den brå trimminga av 1.6 din:D:D Hehe:) Tja, jeg var jo med da... Henta kaffe og røyk:) Nei, den var egentlig ganske grei å montere, men du må bruke festene fra orginalfanger'n;) Ellers er det stort sett bare å slenge den på... Den blir nok litt skjev... Min har sluppet seg litt ned under ene lykta, men tror det er fordi den SINNSYKT lave bilen min slår i oppkjørselen her innimellom:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 innerst... Det var godt å høre:) Foretrekker ytterst jeg;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Trudde det var oss 2 jeg? skal legge meg nå, heelt sant ;) Marius og jeg kommer oppi senga di om det er plass :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Det var godt å høre:) Foretrekker ytterst jeg;) Øverst eller nederst da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Øverst eller nederst da? På topp er fint:) Men litt mer slitsomt... Sier nederst jeg... Eller kan jeg si bak? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hehe,så passformen er ganske grei? har ikke tatt av fronten på min enda gitt så vet ikke åssen di festene ser ut gitt:P røyk og kaffe = mekk,derfor jeg mekker lite:D har du evt bilde av sånne fester? og er det abs plast fangern er laga av? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 På topp er fint:) Men litt mer slitsomt... Sier nederst jeg... Eller kan jeg si bak? Hva slags køyeseng snakker vi om da, siden det er slitsomt osv? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hehe,så passformen er ganske grei? har ikke tatt av fronten på min enda gitt så vet ikke åssen di festene ser ut gitt:P røyk og kaffe = mekk,derfor jeg mekker lite:D har du evt bilde av sånne fester? og er det abs plast fangern er laga av? Har ikke bilder av festene nei;) Fanger'n er av glassfiber, av typen nbs har;) Kanskje det er noen andre som har bilder av festene? Eller så kan du jo søke på ebay, og finne bilde av en helt random fanger og se på festene der;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hehe:) Tja, jeg var jo med da... Henta kaffe og røyk:) Nei, den var egentlig ganske grei å montere, men du må bruke festene fra orginalfanger'n;) Ellers er det stort sett bare å slenge den på... Den blir nok litt skjev... Min har sluppet seg litt ned under ene lykta, men tror det er fordi den SINNSYKT lave bilen min slår i oppkjørselen her innimellom:op: Haha:D Bytte blinklys og pærer, det kan du Marius:) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hva slags køyeseng snakker vi om da, siden det er slitsomt osv? :D Åja, snakker vi om køyeseng?:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Haha:D Bytte blinklys og pærer, det kan du Marius:) Og sjarmere mødre;) Tror bare jeg har igjen morra til Hege nå... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Marius multi-tasker... Meg og Crezit samtidig. To tanker i hodet... Seng og bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Marius multi-tasker... Meg og Crezit samtidig. To tanker i hodet... Seng og bil ;) og mei på msn:D kan det bli bedre:spin [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 JEG ER I HIMMELEN:D Og trøtt som faen... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg tror det skal gå lekende lett :) Vent til jeg får svar på om han sender til Norge så skal jeg montere og vise dere (= Men vi betsiller da sammen så sparer vi sikkert på porto /toll ;)? men du får vell prøve smake først viss dem sender:P [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg