Sandmo Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 hehe.. jeg er dønn strøken ja.. men hvis du tenker på bildet på facebook, så var jeg ikke edru. bildet ble tatt på vors hos meg^^aner ikke hvorfor jeg har på meg arbeidsklær.. Ro, ro, ro din båt... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 min båt.. Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Marius, hvorfor er ikke du på skola? din latsabb - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 i got tits Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Marius, hvorfor er ikke du på skola? din latsabb Kan ikke helt se at du er på skolen heller... "Syk" i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 han er alltid "syk" :op: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 han er alltid "syk" :op: Jammen, deg jeg tenkte på. :) Har på følelsen av at Marius er på skolen i dag, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg ER på skolen:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 kom bare for og krangle. og vil si at audi suger pi**:D hilsen meg http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Det gjør du og :) Og ford, for den saks skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindaen Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Det gjør du og :) Og ford, for den saks skyld.. Kan gjerne innrømme at JEG suger pikk, men bilen min er ganske anstendig av seg.. Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA Drømmer om en Mercedes CLK AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Må ikke ta alt jeg sier seriøst da. Ford er fine biler det, har hatt utallige forder i familien igjennom tidene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindaen Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Må ikke ta alt jeg sier seriøst da. Ford er fine biler det, har hatt utallige forder i familien igjennom tidene... :p Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA Drømmer om en Mercedes CLK AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Alle liker forskjellige biler, og jeg syntes det blir for dumt når folk kommer innom tråden her og sier Audi suger pikk. Javel, syntes han det, så kan vel han holde det for seg selv? Min mening.. God morgen til Audi folket foresten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindaen Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Alle liker forskjellige biler, og jeg syntes det blir for dumt når folk kommer innom tråden her og sier Audi suger pikk. Javel, syntes han det, så kan vel han holde det for seg selv? Min mening.. God morgen til Audi folket foresten :) Men det er da ingenting å bry seg om, gutten har jo tydeligvis ikke peiling ;) Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA Drømmer om en Mercedes CLK AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg