kelso Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Går på skole i langesund jeg! Må nok kjøre meg ut dit ja, 10 over halv 8 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 trur du burde det :D fint bilde eller ?? :kiss Kjempesøtt:)<3 Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Går på skole i langesund jeg! Må nok kjøre meg ut dit ja, 10 over halv 8 :) haha da blei det ikke no på deg :kiss - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kjempesøtt:)<3 hihi :kiss - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 åhh! Om jeg kommer på besøk ikveld, og gjør deg om til Tian, kjører du meg da? eller, kanskje litt borttevekk du, når du er Tian... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 åhh! Om jeg kommer på besøk ikveld, og gjør deg om til Tian, kjører du meg da? eller, kanskje litt borttevekk du, når du er Tian... tian er rimelig allright men dog litt uberegnelig :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 åhh! Om jeg kommer på besøk ikveld, og gjør deg om til Tian, kjører du meg da? eller, kanskje litt borttevekk du, når du er Tian... Hvis du går ned på kne og får Stian til å bli Tian uten å gi han alkohol, da kjører han deg;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er for dårlig, Stian. Men sa sees vi imorgen 10 over halv 8 da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis du går ned på kne og får Stian til å bli Tian uten å gi han alkohol, da kjører han deg;) Det var neimen ikke dumt, kommer bort en tur nå jeg, (S)tian :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det var neimen ikke dumt, kommer bort en tur nå jeg, (S)tian :) Det funker;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis du går ned på kne og får Stian til å bli Tian uten å gi han alkohol, da kjører han deg;) jepp :D men nå legger jeg meg .... så hvis du ikke skal komme hit å sutte litt jesper så ærre natta angry2 - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er for dårlig, Stian. Men sa sees vi imorgen 10 over halv 8 da :) jejeje :morph: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 jepp :D men nå legger jeg meg .... så hvis du ikke skal komme hit å sutte litt jesper så ærre natta angry2 Jesper løper;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det var neimen ikke dumt, kommer bort en tur nå jeg, (S)tian :) hihi bank på først da :jackinbox: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jesper løper;) det burde han slasken :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg