henne Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 hahahaha, nå må dere faen gi dere. Sier den prektigste av oss alle ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Anyways.. :) Håper det blir snø i jula jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Sweet, nå laster jeg ned NFS Undercover med 2,9mb\sek :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Endelig tilbake:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Endelig tilbake:) Deilig da.. :) Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg er (nesten) ferdig med julegavene.. Juhu! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Deilig da.. :) Hvordan gikk det? Gikk vel helt greit:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 hva får audi'a i julegave a?:D Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Gikk vel helt greit:) Husker selv at det var antiklimaks etter eksamener..man var for sliten til å glede seg FULLT ut :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 It takes a lifetime just to make it work Maybe universal, atoms go berserk Inside my little brain Prefer to stay insane Than to walk the narrow lane I've seen it all before Then fall asleep at night Forget you had a fight You're friends the next day It's hard to stay awake After an exciting day It's not easy to make a new friend It's easy to pretend But it's hard to make a friend Unless you are a child I'd like to be a child A child running wild Lots of places to hide Then fall asleep at night Forget you had a fight You're friends the next day It's hard to stay awake After an exciting day Create for me a little open space I need it just in case I have to make a hit Create for me a little open space I need it just in case I have to make a hit Then I might need it A little green lawn where game could play on And we could be children Then fall asleep at night Forget you had a fight You're friends the next day It's hard to stay awake After an exciting day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 hva får audi'a i julegave a?:D En vask? :D Jeg har lyst på ny bil..dvs Audigave til meg! Men det er for mye å håpe helt ennå..visstnok :) Ønsker du deg noe spesielt til jul da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Husker selv at det var antiklimaks etter eksamener..man var for sliten til å glede seg FULLT ut :) Trøtt:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 En vask? :D Jeg har lyst på ny bil..dvs Audigave til meg! Men det er for mye å håpe helt ennå..visstnok :) Ønsker du deg noe spesielt til jul da? Da blir den nok glad :D min får ny lakk(mere sommergave), og senkesett til jul;) ellers ønsker jeg meg penger,klær,gavekort og parfyme bare:D hehe Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Trøtt:) Kan tenke meg det lille venn. Så du var sent i seng.., og tidlig oppe.. Skal jeg lage en kopp varm kakao til deg og pakke deg under dyna? :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg