Incognito Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Nå skal jo bensinen koste rundt 9kr/literen frem til sommeren i følge "ekspertene", så da er jo diesel bortkasta for å spare penger :P Fylte for 8.66kr/literen i dag :) Men var jo bra med utstyr til den prisen på B6en du fant da! Sant det, får jo mange fine bensin tq også. Får se da det nærmer seg, kikker på begge deler ;) Men jeg MÅ ha quattro. Det er også plagsomt at jeg ikke kan/vil/gidder bytte bil før til våren/sommeren også. Får jo nesten ikke sove om natta når jeg har kikket for mye på bil dagen i forvegen. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hei Hege:) Hei Marius :) Chiller i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Nei, i dag er det matte for nesten alle penga:) Halvparten hvertfall. Eller litt mindre. Minimalt kanskje? Får se:) Eksamen i mårra hvertfall:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Nei, i dag er det matte for nesten alle penga:) Halvparten hvertfall. Eller litt mindre. Minimalt kanskje? Får se:) Eksamen i mårra hvertfall:op: Okey..lykke til da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hehe:) Jo takk, tror jeg trenger det:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Sant det, får jo mange fine bensin tq også. Får se da det nærmer seg, kikker på begge deler ;) Men jeg MÅ ha quattro. Det er også plagsomt at jeg ikke kan/vil/gidder bytte bil før til våren/sommeren også. Får jo nesten ikke sove om natta når jeg har kikket for mye på bil dagen i forvegen. :) Men du Espen..hvorfor sier du quattro er dyrere..Mye dyrere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hehe:) Jo takk, tror jeg trenger det:D Du kan gå på jobb for meg etterpå, så kan jeg lese for deg.. :P Har nemlig minimalt lyst til å dra på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Du kan gå på jobb for meg etterpå, så kan jeg lese for deg.. :PHar nemlig minimalt lyst til å dra på jobb i dag. Og jeg har lite lyst til å lese om derivasjon, integrasjon, og drit og hælvete :op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Og jeg har lite lyst til å lese om derivasjon, integrasjon, og drit og hælvete :op: Hihi :D Du er søt når du er absurd lite motivert. Men du Marius..vet du hvorfor turbotassen ble bannet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hihi :D Du er søt når du er absurd lite motivert. Men du Marius..vet du hvorfor turbotassen ble bannet? Haha:) Søt hele tia jeg:) Nei, visste ikke at han var det:P Hør med DR.S da? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Kanskje fordi han kjører Volvo? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Haha:) Søt hele tia jeg:) Nei, visste ikke at han var det:P Hør med DR.S da? Nei, er ikke så farlig. Ser bare at de nevnte det i Volvotråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Men du Espen..hvorfor sier du quattro er dyrere..Mye dyrere? Dyrere? Det er dyrere i innkjøp, og holder seg bedre i pris. Har man to biler, lik stand, med/uten quattro er som regel quattro dyrere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Kanskje fordi han kjører Volvo? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Dyrere? Det er dyrere i innkjøp, og holder seg bedre i pris. Har man to biler, lik stand, med/uten quattro er som regel quattro dyrere.. Okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg