henne Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Tar du min og?? Så skal du få gratis vask på Shell Klokkarstua i selvvasken;) Skal du mao på jobb i helgen? Frisk nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Skal du mao på jobb i helgen? Frisk nok? Skal på jobb kl 2... Blir så lenge jeg orker, men går det ikke får jeg bare dra hjem;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Skal på jobb kl 2... Blir så lenge jeg orker, men går det ikke får jeg bare dra hjem;) Kan hende du er slappere enn du tror (når du sitter og vurderer det mens i ro). Men det finner du jo ut. :) Jeg må pigge. Snakkes *klem* ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Snakkes Hege:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 AAAAAAAAAH digg med nyformatert pc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 AAAAAAAAAH digg med nyformatert pc! Pes å installere 1000 apps etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Joda, men er kjekt og.. Så er det det vanlige da... Systematiserer som faen den første uka.. Så går alt til helvete. Etter to uker er desktopen full av dritt. Inderlig bra jeg har to skjermer på 24", ergo plass til MYE dritt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Hehe:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Joda, men er kjekt og.. Så er det det vanlige da... Systematiserer som faen den første uka.. Så går alt til helvete. Etter to uker er desktopen full av dritt. Inderlig bra jeg har to skjermer på 24", ergo plass til MYE dritt :D Hahha, samme her :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Bilen har badet. Og jeg er så trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 I dette minutt bytter jeg over fra Tele2 til djuice igjen.. Juhu! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 nonstop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Å nå skal volvo folka prøve å ta igjen oss audi folka eller ?:P Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Å nå skal volvo folka prøve å ta igjen oss audi folka eller ?:P Har ikke de startet en sånn tråd før og? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Bare vi som kan kjørereglene på dette forumet :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg