henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Denne var søt for å være TT http://www.dagbladet.no/dinside/2005/06/21/435321.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Trengs nok startkabler for å få liv i den igjen da :p Eventuelt litt HLR for mindre bilkyndige som deg ;) Eller klarer du å bruke startkabler? :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Så det går ikkje å skue igang. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Trengs nok startkabler for å få liv i den igjen da :p Eventuelt litt HLR for mindre bilkyndige som deg ;) Eller klarer du å bruke startkabler? :op: Kan prinsippet med startkabler, men hadde aldri turt å gjøre det. Ringer heller etter hjelp jeg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Skriv mer Actros:) Du har jo blitt helt borte:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hjertestarter for mennesker og sånn derimot, er jeg veldig dreven på ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg for min del hakke glemt kosetråden altså. Men så mange syke (ansatte) på jobb, og så mye stress. Og i tillegg skal alle være så fordømt sosiale på kveldene :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hehe:) Har vært sløv her selv i det siste... Sjukdommen har liksom tappa meg for energi... Har ikke orka å stå opp;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hehe:) Har vært sløv her selv i det siste... Sjukdommen har liksom tappa meg for energi... Har ikke orka å stå opp;) Begynner du å bli bedre da? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Begynner du å bli bedre da? :) Jada, kommer seg:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hjertestarter for mennesker og sånn derimot, er jeg veldig dreven på ;) Hjertestarter for mennesker kan faktisk jeg også bruke. Har lært "litt" over standarden på gjennomsnittspersonen, via forsvaret. Har faktisk nivå3. Masse undervisning, grøss. Navn på masse årer, sener osv. i kroppen.. Glad jeg ikke jobber i FSAN :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hjertestarter for mennesker kan faktisk jeg også bruke. Har lært "litt" over standarden på gjennomsnittspersonen, via forsvaret. Har faktisk nivå3. Masse undervisning, grøss. Navn på masse årer, sener osv. i kroppen.. Glad jeg ikke jobber i FSAN :) Munn-til-munn er morsomt det, men egentlig kun på kjærester. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Jada, kommer seg:) Frisk nok til å ta turen innom griseprattråden hvertfall ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Frisk nok til å ta turen innom griseprattråden hvertfall ;) Haha:) Du så det ja....:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Denne tråden har dævva RIP Er nok for at jeg har kommet i jobb:/ [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg