Gjest brunerune Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 MEN, du godkjenner en B7 med litt styling og fete felger? (: Det gjør jeg! Hva med 2 liters tdi? Det er jo fin motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Har du testa de mørkeste av de? Vet at de med det lyseste blå belegget lyser gult, men har sett mange som kjører med de mørkeste, og de lyser ikke gult hvertfall. Jeg har testa de blåe som heter "BLUE SUPER JALLA XENON LOOK PIKK TRYNE"... Og de lyste hvitt i 1 uke, så ble dem gule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jeg har testa de blåe som heter "BLUE SUPER JALLA XENON LOOK PIKK TRYNE"... Og de lyste hvitt i 1 uke, så ble dem gule. Dåså.. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 - Xenonmatch til grøftere - 109kr Du husker hva jeg postet rett før helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Haha, det var ikke mye pent nei :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Morn Jenter. Fy fae#, såver så masse fortiden, begynner og bli litt skremt! Flere som plages av såvesyke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 I do:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Nei, du er bare naturlig lat, marius :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 I do:) Bra jeg ikke er alene da!:D Noen som vet om det kommer ny prison break episode idag a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 I wish I did :( (mtp sovesyken altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Nei, du er bare naturlig lat, marius :) Du leste bløffen min:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 I går så jeg en med blå mini-lys på vindusspylervæskespruterstedetpunktene (aner ikke hva det kalles).. Så skikkelig lame ut :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Marius..hvilken serie er WAH? Wankers and horny? Skjønner ikke hva dere snakker om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Marius..hvilken serie er WAH? Wankers and horny?Skjønner ikke hva dere snakker om.. The War at Home;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 The War at Home;) aldri hørt om.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg