henne Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Nesten så jeg får lyst på kone, bikkje og barn.. Bare for å ha grunn til å kjøpe en grom familievogn ;D http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15445940&sid=xz3cbalGQzp722806&WT.svl=Link Felgene så glossy ut, på en litt stygg måte. Jeg kan ha oppfattet det helt feil, men når jeg har kjørt (splitter ny) Passat så fikk jeg så Toyotafølelse (dvs plastikk). Men den er jo ikke helt stygg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Felgene så glossy ut, på en litt stygg måte. Jeg kan ha oppfattet det helt feil, men når jeg har kjørt (splitter ny) Passat så fikk jeg så Toyotafølelse (dvs plastikk). Men den er jo ikke helt stygg ;) Felgene var det litt sharif-stil over ja. Bytte de ut med Opera OZ PL2, så har vi det tenker jeg. Elsker de på stv'er Jeg har kjørt en del Passat 3C, og det er en av de bedre bilene jeg har kjørt.. Fikk ikke plastikkfølelsen av å kjøre en ny passat, som en ny transporter for å si det sånn :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Ja..så nå at den midterste (fjernet) sugde.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Jeg har kjørt en del Passat 3C, og det er en av de bedre bilene jeg har kjørt.. Fikk ikke plastikkfølelsen av å kjøre en ny passat, som en ny transporter for å si det sånn :p Det kan jo hende den jeg kjørte ikke var den beste. Var leiebil. Men om jeg skal ha en annen bil en Audi neste gang blir det nok BMW. Passat er så familiebilaktig. No offence ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 haha, den øverste var bra. Den i midten var jo tidenes dårligeste PS-arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Det kan jo hende den jeg kjørte ikke var den beste. Var leiebil. Men om jeg skal ha en annen bil en Audi neste gang blir det nok BMW. Passat er så familiebilaktig. No offence ;) hoho, var jo det jeg sa. Kone, bikkje og barn. Har igrunn nok familie/gubbepreg over bilen nå, men bytter jo bil om ikke så alt for lenge, så jeg overlever ;) Men god natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Men god natt alle sammen! Natta Espen :) Jeg skal og pusse tenner nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Natta Espen:) Legger meg sjæl... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Natta Espen:) Legger meg sjæl... Natta! Til dere andre og ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Natta Hege:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Og dermed var det ingen andre som ville poste nei, siden vi la oss... Det er greit! :p Jeg er i hvertfall back om track. Ny dag, ny uke... Nye muligheter ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Snart jobb nå :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 God morgen:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 God morgen:) God morgen ja:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 All good folks? :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg