Haansi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Synes du skal gjøre det nå :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Du er jo tregere enn knut :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Og det er ganske sykt :| - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jeg vet:) Hehe:) Er bare det at den er jo ikke no å skryte av enda... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Begynner jo å bli fin den :) Må bare ha senk og felg du nå :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Begynner jo å bli fin den :) Må bare ha senk og felg du nå :) Veit jo det da....;) Blir vel samme settet som du har, til våren igjen:) Hvis det er no å satse på? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jeg er hvertfall fornøyd med det :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jeg er hvertfall fornøyd med det :) Tror jeg ender opp med det selv:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ellers, hva skjer idag? (forutenom å poste som fa"# i Offtopic tråden som Audi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ellers, hva skjer idag? (forutenom å poste som fa"# i Offtopic tråden som Audi) Jobb fra kl 14, drar fra KOngsberg om ikke veldig lenge ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jobb fra kl 14, drar fra KOngsberg om ikke veldig lenge ;) Tjiper`n da.. du kan jo miste 1plassen i antall poster imens:( :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jobb her :) Og dama kommer etterpå :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Tjiper`n da.. du kan jo miste 1plassen i antall poster imens:( :) Haha, skjer nok ikke :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jobb her :) Og dama kommer etterpå :D Aiaiai.. skikkelig ille og være borte fra dame en uke i gangen alså!! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Haha, skjer nok ikke :D Har jo bare 2170innlegg til jeg, så er vi likt!!!hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg