Gjest brunerune Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 boooooring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 God kveld jenter:D Da var offtopic-monsteret på plass:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Haha, lurer på hva som er fucked med lesertelleren til trådene. Virker som om folk blir "fryst" til besøkende i tråden hvis de besøker den rett før de logger av eller noe. Hvis man trykker på brukerne som er inni tråden, er jo mange av de avlogga.. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Veit:) Hehe:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Skjer hasse(lnøtt)?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 La merke til det selv, har vært sånn siden i går hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Har vært sånn i sikkert 2-3 uker :D Samme folka har hvertfall lest tråden min i flere uker nå. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg er hjemme igjen og skal snart spise pannekaker med blåbærsyltetøy :) Bare til info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Så kos:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hvor er Alex forresten..noen som har sett ham? Håper ikke han døde av AIDS etter lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Han skulle visst jobbe litt på gulingen sin, etter som jeg forstod det:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hege, fikk du med deg at Nytern skygga banen etter mitt avanserte innlegg på side 530?? :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg er på side 200 jeg nå.. rookie ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hege, fikk du med deg at Nytern skygga banen etter mitt avanserte innlegg på side 530?? :D Hæ? Den skjønte jeg ikke...Heller ikke Rune sin greie om å være på side 200.. Care to explain? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hæ? Den skjønte jeg ikke...Heller ikke Rune sin greie om å være på side 200.. Care to explain? Leste du innlegget? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg