mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skulle nesten ha voksa bilen før vintern kom.... Voksa den i sommer, å har hatt våtvoks på hver gang jeg har vasket;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Driter i å vokse den, skal sannsynligvis lakkere den opp igjen uansett til sommeren :):) Ordner jeg meg en hellakkering til under 15k, så gjør jeg det. Går opp 20% i lønn i april, så tror jeg skal klare det til sommeren :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg skulle ha vasket bil også, skal vedde på at bilen min er mer møkkete enn deres til sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg skulle ha vasket bil også, skal vedde på at bilen min er mer møkkete enn deres til sammen! Lies :) Jeg kjørte bak en trailer i går når isen på veien smeltet, og bilen fikk ny farge for å si det sånn! :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hvis jeg tar pics etter jeg kommer hjem i dag, skal jeg garantere att jeg slår deg! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hvis jeg tar pics etter jeg kommer hjem i dag, skal jeg garantere att jeg slår deg! :P Skal mye til for å slå min i dirty! Har gjørme oppå taket etter at jeg kjørte på svensk landevei i helgen. :p Jeg burde: *dusje *dra og skifte olje *dra på sentrum bilvask (og bestille voks samtidig) Men så var det motivasjonen da..når det regner og er så surt ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sol og klar himmel her på helgeland;) 7 varmegrader faktisk:D Hørtes hyggelig ut :) Snudd døgnet litt denne uka, har vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hørtes hyggelig ut :) Snudd døgnet litt denne uka, har vi? YesIndeedMyFriend:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 YesIndeedMyFriend:D Det får du lov til etter å ha vært så flink så lenge! :p Men, hvorfor er alle så sure på oss for tiden? Kan ikke skylde på at Audifolk forsurer BF vel, vi tilfører faktisk litt kvalitet inn i bilverdenen.. :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Det får du lov til etter å ha vært så flink så lenge! :p Men, hvorfor er alle så sure på oss for tiden? Kan ikke skylde på at Audifolk forsurer BF vel, vi tilfører faktisk litt kvalitet inn i bilverdenen.. :( Ikke bry deg om dem, de er bare misunnelig på oss som har det så koselig:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ikke bry deg om dem, de er bare misunnelig på oss som har det så koselig:D :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 MTV just nu: http://www.youtube.com/watch?v=8sAmY4iCHoI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Espen..se nå --> http://www.diplom.is/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Doooh x] Men nå er det helg, mangeler bare go' vær nå. Akkurat tatt en treningsøkt på slutten av arbeidsdagen, hører på The Cure-Friday I'm In Love, sitter og nipper til en iskald gul Farris. God helg alle sammen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Doooh x] Men nå er det helg, mangeler bare go' vær nå. Akkurat tatt en treningsøkt på slutten av arbeidsdagen, hører på The Cure-Friday I'm In Love, sitter og nipper til en iskald gul Farris. God helg alle sammen :) Lykke til med date og greier da ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg