Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Da må jeg få noen til å bytte viskerne mine da... Kan ikke være no bedre enn deg ;) Ohlooord, du er like bilkynding som muttern. Fyller du spylevæske selv eller? Tips til å få av skruene på LMM? Sitter fast som faen. Hakkene på skruen gir etter når jeg tar i :\ Ødelagte gjenger? eller har du brukt feil bits og ødelagt skruen? Det regner i Oslo faktisk.. Tragisk vær, heldigvis opphold her! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ohlooord, du er like bilkynding som muttern. Fyller du spylevæske selv eller? Hvis du absolutt vil vite det, kan jeg faktisk fylle spylevæske og bensin... Skifte olje og filter... Vindusviskere... Pærer... Baklykter... Bytte blinklys... Og dekk... Så det så:D hihi:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Står du ute med paraply og venter på meg da? Så jeg ikke blir våt? Så DU ikke blir våt..ehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hvis du absolutt vil vite det, kan jeg faktisk fylle spylevæske og bensin... Skifte olje og filter... Vindusviskere... Pærer... Baklykter... Bytte blinklys... Og dekk... Så det så:D hihi:) Jeg fyller bensin og spylervæske.. Men så er jeg enormt rå på kjøring, for å kompensere for manglende vilje til å bli møkkete på hender :) Teller det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hvis du absolutt vil vite det, kan jeg faktisk fylle spylevæske og bensin... Skifte olje og filter... Vindusviskere... Pærer... Baklykter... Bytte blinklys... Og dekk... Så det så:D hihi:) Ah, men det er bedre enn bare bensin og spylevæske. Du må ikke sette deg selv i et dårlig lys. Holdt nesten på å sette deg i samme bås som Hege her :angelsmili: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Så DU ikke blir våt..ehehe Ja, men jeg forutsetter jo at vi er under den begge to:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ah, men det er bedre enn bare bensin og spylevæske. Du må ikke sette deg selv i et dårlig lys. Holdt nesten på å sette deg i samme bås som Hege her :angelsmili: Hehe:) Jeg er halvveis utdanna mekaniker jeg vettu:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Du er halvveis utdannet mekaniker? Forventer at du kan mer enn meg da :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Du er halvveis utdannet mekaniker? Forventer at du kan mer enn meg da :p Det var egentlig ironi...:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 haha, begynte nå virkelig å lure litt jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Haha, jeg også! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Meeeen.... Nå skal denne bamsen vaske opp og kjøre hjem til sin utkårede:) Så da ses vi om ikke lenge Hege:D Jeg venter<3 haha:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Det regner i Oslo faktisk.. Sol og klar himmel her på helgeland;) 7 varmegrader faktisk:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skjera fuck faceses? :D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 11 grader her :) Skal vaske bilen i dag :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg