Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Tror det har noe med at den er så universal... At den ikke kan alt;) Skjønner :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/202648-rense-lmm-tomgangsregulator-haansi-s-audi-a4-20v-80.html#post2352760 Heeeelp meee Al3x/espen :D:D Tar det etter lunsj, ok? Skal gi deg en finfin smørbrødliste etterpå ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Al3x..denne er vel like søt som din? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Tar det etter lunsj, ok? Skal gi deg en finfin smørbrødliste etterpå ;) Konge :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Al3x..denne er vel like søt som din? ;) Damn, vil ha carbonpanser jeg også. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skal jeg skifte olje på bilen i dag eller skal jeg utsette det til neste uke? What you say Marius? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skal du skifte olje?? :roll: Eller skal det skiftes olje på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skal jeg skifte olje på bilen i dag eller skal jeg utsette det til neste uke? What you say Marius? :) Do it baby:D Så skifter jeg vindusviskere:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Damn, vil ha carbonpanser jeg også. Hva er egentlig carbonpanser? Er det ikke litt rart når bare panseret er svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skal du skifte olje?? :roll: Eller skal det skiftes olje på bilen din? Hihi.. det SKAL skiftes.. Jeg nekter fortsatt å gjøre det selv såklart ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hva er egentlig carbonpanser? Er det ikke litt rart når bare panseret er svart? Det er et karbon panser:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hihi.. det SKAL skiftes.. Jeg nekter fortsatt å gjøre det selv såklart ;) Da må jeg få noen til å bytte viskerne mine da... Kan ikke være no bedre enn deg ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Do it baby:D Så skifter jeg vindusviskere:D Wow, ventet liksom på støtte til å utsette det jeg nå.. Du overrasker! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Wow, ventet liksom på støtte til å utsette det jeg nå.. Du overrasker! :) Jeg har allerede utsatt det en måned...:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Da må jeg få noen til å bytte viskerne mine da... Kan ikke være no bedre enn deg ;) Du er nok übersøt som støttekontakt! Synd Knut har ansatt deg allerede som sin.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg