Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg får i hvertfall slettet airbag-lampen. Fikk også slettet ABS-opplegget etter jeg koblet ifra bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ALEX: Får du vag-com til å funke, skal du få lov tilå slette airbag lampa mi:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ALEX: Får du vag-com til å funke, skal du få lov tilå slette airbag lampa mi:D Kan jo hende det faktisk er en grunn til at den lyser og at det ikke bare er å slette den :D Typisk feil dette her så.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Kan jo hende det faktisk er en grunn til at den lyser og at det ikke bare er å slette den :D Typisk feil dette her så.. :) Kan hvertfall sjekke da ;) ER det no, fikser fatter'n det :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ALEX: Får du vag-com til å funke, skal du få lov tilå slette airbag lampa mi:D Skal nok se at den kommer tilbake, om du ikke fisker frem kontakta og svinger deg med loddebolten og tang ;) (Ofte under førersetet) Er som oftest dårlig kontakt et sted, eller feil motstand/spenning noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Skal nok se at den kommer tilbake, om du ikke fisker frem kontakta og svinger deg med loddebolten og tang ;) (Ofte under førersetet) Er som oftest dårlig kontakt et sted, eller feil motstand/spenning noe sted. Jaja:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Kan jo hende det faktisk er en grunn til at den lyser og at det ikke bare er å slette den :D Typisk feil dette her så.. :) Hvis feilen vedvarer, så lyser den jo bare på nytt da! Kan slette den så mange ganger man vil, men den dukker opp på nytt som regel. Hvis jeg sletter min, og rører på setet frem og tilbake så lyser den. Mao, det er dårlig kontakt under setet mitt (som på VELDIG mange andre A4 B5) Men feilen jeg har, så løses den ut hvis uhellet er ute uansett, det er bare det at den "tror" at kretsen er brutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hvis feilen vedvarer, så lyser den jo bare på nytt da!Kan slette den så mange ganger man vil, men den dukker opp på nytt som regel. Hvis jeg sletter min, og rører på setet frem og tilbake så lyser den. Mao, det er dårlig kontakt under setet mitt (som på VELDIG mange andre A4 B5) Men feilen jeg har, så løses den ut hvis uhellet er ute uansett, det er bare det at den "tror" at kretsen er brutt. Ikke vær så faglig nå:D Dette er OT!!:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Kan hvertfall sjekke da ;) ER det no, fikser fatter'n det :D eller onkeln din eller bestefardin:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 eller onkeln din eller bestefardin:D Ja:) Eller så henter jeg inn ekspertise fra Dønna:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ja:) Eller så henter jeg inn ekspertise fra Dønna:D Ja da kommer jeg:D <3 [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ja da kommer jeg:D <3 Ja:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 - K n ø v l e - sier: satan hvor mamma snorker :D haha Haha:) Morsomt Knut:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 - K n ø v l e - sier:satan hvor mamma snorker :D haha Haha:) Morsomt Knut:) Haha:D ja er av å til så;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Haha:D ja er av å til så;) Vibrerer i vegga? :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg