Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Er her for jeg liker å snakke med Sandmo:DTror nok ikke jeg kommer på det treffet gitt Alle liker det:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Nja... Ligger ute på www.etniskguttekos.no/same/likesithard Vet ikke hvor mange som har sett den:D wtf.. tørr ikke trykke på linken en gang:p Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 wtf.. tørr ikke trykke på linken en gang:p Haha:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det står en Rolls-Royce i nabogata med handikapskilter i ruta. Sånt ser man bare på Frogner..hehe :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 wtf.. tørr ikke trykke på linken en gang:p Sier vel nok om deg ;) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Sier vel nok om deg ;) godt mulig Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 godt mulig Vi her inne BOR på den sia vi:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 STAKKARS, STAKKARS kvinne. Christine Koht gjorde ikke akkurat noen god figur på torsdagsklubben, flaut å se på jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 STAKKARS, STAKKARS kvinne. Christine Koht gjorde ikke akkurat noen god figur på torsdagsklubben, flaut å se på jo. Word... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Word... Norske kjendiser er generelt litt oppbrukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Pusser tenna jeg nå..natta! :hellothere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Digg Mod-edit:Som mann synes jeg det er galt nok å se CK med klær på, derfor trengs ingen toppløse bilder av henne her. Så meg derfor nødt til å redigere innholdet så forumets mannlige medlemmer blir skånet for et slikt syn. :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Pusser tenna jeg nå..natta! :hellothere: God natt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Natta Hege:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Stemmer det at du ikke får sletta feilkoder hvis du ikke kjøper ekte vag-com? O_o Får du bare lest av? Fyren jeg var oppe hos nå mente det ikke funka skikkelig med de crackene :p - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg