Gjest brunerune Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 kråååm ja esBn.. med strøkent interiør og speesi wolfburg ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Fan, får ikke mindre lyst på gammal bil sjæl når det ruller inn hos den ene etter den andre. Men veit ikke om jeg har lyst på einser lenger eller, ironisk nok er det mange som ruller rundt i einser om dagen :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 veit, 70% av kompisene mine har einser GOLF, men bare én kompis har POLO. Så dette blir kos :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Skal man starte på noe slikt er det vel en fordel å kunne skru, noe jeg gang på gang har bevist at jeg ikke kan :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Skal man starte på noe slikt er det vel en fordel å kunne skru, noe jeg gang på gang har bevist at jeg ikke kan :) x2 Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Inspirasjon! Aah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Niiiiice :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Nå har det nesten vært stille her i en time.. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 La oss gjøre noe med DET :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Comon booooyz - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hei hassemann:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 gjesp. fylla idag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 fylla på løøøørdag - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 fylla på løøøørdag Fylle maaaagan med mat i dag:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det skal faen meg jeg også :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg