mordi87 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Snill du! Hun er nok ekstra glad i deg i dag :) Ja:) for jeg har utsatt det så lenge:D hehe [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Eller BBS LM replica.. :) Gå for Keskin KT4:D Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ja:) for jeg har utsatt det så lenge:D hehe Du ble nok inspirert av Marius, som viste sin kjærlighet ved å dra på posten. Og når mamman din i tillegg drar deg opp av senga, så innskrenker muligheten for å utsette det en dag til ;) Hvis du forresten vet om hurtigkurs i motivasjon, så send delkopi til meg!? For jeg befinner meg fortsatt i senga, og utsetter kontinuerlig morgenturen med voffene. :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 De var fine.. Hvilke priser ligger de på brukt? --- De var dyrere enn BBS LM replica da :( På ebay... Var det ikke en av dere som kjente til en god britisk side for felger? Rune linka til en sånn side en gang:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Eirik Same shit, annet navn. Kunne ikke brydd meg mindre om replica/orginalfelger. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Rune linka til en sånn side en gang:) Mener knut også gjorde det :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Skal du være favorittsønn og hjelpe henne med noe? ;) Eneste grunn til at han er favorittsønn, er at han er den eneste i søskenflokken som har overlevd innavlet... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 "This RS6 (and yes, it`s only one car) went airborne at a high rate of speed (to say the least), hit a tree and was cut in half as a result. They say a true test of a car is how well it gives up its own life to save its driver's, and in this particular crash the Audi did a completely remarkable job. Here we see the driver side -- although the rest of the vehicle is practically obliterated, the driver's area is practically untouched. And in fact not only did the driver survive, he used his mobile to call for emergency services, and the folks from the ambulance helped him to get out and walk away from the vehicle. He was hospitalized for only a few hours and wound up with little more than a bandage on his pinky". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 al3x..du sover vel :) Men hva med disse? Syns du de er fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 De var fine ja :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Du ble nok inspirert av Marius, som viste sin kjærlighet ved å dra på posten. Og når mamman din i tillegg drar deg opp av senga, så innskrenker muligheten for å utsette det en dag til ;) Hvis du forresten vet om hurtigkurs i motivasjon, så send delkopi til meg!? For jeg befinner meg fortsatt i senga, og utsetter kontinuerlig morgenturen med voffene. :p Ja marius overraska meg veldig her på på lørdag dahan hadde vært på posten:D så vis den gutten klarer noe, så kan det ikke være så vanskelig, for han må være en av de som chiller dagen laaaaang mest av alle:D hehe <3 [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Eneste grunn til at han er favorittsønn, er at han er den eneste i søskenflokken som har overlevd innavlet... Haha:) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ja marius overraska meg veldig her på på lørdag dahan hadde vært på posten:D så vis den gutten klarer noe, så kan det ikke være så vanskelig, for han må være en av de som chiller dagen laaaaang mest av alle:D hehe <3 Du har kanskje ikke tenkt muligheten for at han sendte dama på posten, så han slapp...både det og masinga di? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har kjørt Audi. 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har kjørt Audi. Fortell oss noe vi ikke vet! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg