henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 MR2 MK2=) Blir kjekt på vinterføret:P Og det jeg gleder meg mest til er å feste et klistremerke i bakruten som lyder "E = mr^2" (istedet for E =mc^2 (fysikk)). Det skal bli saker. Toyta.. Nå lurte du oss nesten til å tro du hadde kjøpt deg ordentlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hehe. Planen var egentlig Audi S2, men forsikring og bøter satte en effektiv stopper for det. Sikkert like greit, så lever jeg kanskje til jeg er 30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 MR2 MK2=) Blir kjekt på vinterføret:P Og det jeg gleder meg mest til er å feste et klistremerke i bakruten som lyder "E = mr^2" (istedet for E =mc^2 (fysikk)). Det skal bli saker. Litt av en nyhet å komme med på audihomsekroken :p Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Litt av en nyhet å komme med på audihomsekroken :p Forskjell på å være homse, og å ha dame og være sikker på ens egen seksualitet;) Da kan man tillate seg litt skriftlig manlove;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Forskjell på å være homse, og å ha dame og være sikker på ens egen seksualitet;) Da kan man tillate seg litt skriftlig manlove;) Audihomse er værre enn homse. men dette blir bare sprengt å diskutere her. har på følelsen av at alle er imot meg :p Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Som sagt, jeg er egentlig Audi-man. Har kjørt (pappas) A6 i to år nå, og jeg ville som sagt ha S2. Det blir litt som med damer. De første man knuller har ikke utseende noe å si. Da er det bare å få det unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Som sagt, jeg er egentlig Audi-man. Har kjørt (pappas) A6 i to år nå, og jeg ville som sagt ha S2. Det blir litt som med damer. De første man knuller har ikke utseende noe å si. Da er det bare å få det unnagjort. Slik var det ikke med meg.. hvor desperat var du? Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Audihomse er værre enn homse. men dette blir bare sprengt å diskutere her. har på følelsen av at alle er imot meg :p Med tanke på hvor mange vi er, kan du bare stikke halen inn, ved siden av pikken, i enderøret ditt og gå:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Det blir litt som med damer. De første man knuller har ikke utseende noe å si. Da er det bare å få det unnagjort. Hehe..Den gjelder begge veier ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Slik var det ikke med meg.. hvor desperat var du? Var vel 87% desperat, 22% likegyldig og 1% fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Var vel 87% desperat, 22% likegyldig og 1% fornuftig. Med andre ord en helt vanlig bergenser... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Audihomse er værre enn homse. men dette blir bare sprengt å diskutere her. har på følelsen av at alle er imot meg :p Vi er ikke i mot deg. Men vi må få lov å mene at du er naivSUPER. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Vi er ikke i mot deg. Men vi må få lov å mene at du er naivSUPER. :) det ville isåfall blitt en uendelig diskusjon ;) Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Med andre ord en helt vanlig bergenser... Hoho, Mr. Wiseguy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Kroken min:( :(:hvaskjera [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg