mordi87 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 God morgen smågutter:D God morgen småjenter:d [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg er også våken :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 I trynet ja, over snoppen nja, på skrukken nei. Noe mer du ville vite? Står du nærme nok høvelen? *fnis* lo når jeg leste den ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg er også våken :) :) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 :) " :) " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Står du nærme nok høvelen? *fnis* lo når jeg leste den ;) høhø, den er jo oppbrukt til 1000. Bryr meg egentlig ikke så mye å være nybarbert på jobben eller, selv om det er regler for sånt her i forsvaret.. 2-3 dager går bra :tannløs: Og hun som skal inspisere under uniformen, ser jeg jo ikke før til helgen, så det gir jeg hvertfall faan i nuh. Og hadde jeg vært med i VM i trøtthet, hadde jeg dratt pallplassen lett. Fucka jo opp døgnrytmen totalt i helgen :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Her ser dere hvorfor vi styrer unna neodesign gutter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hahaha, hva gjør man når det subber? Jo vi kapper litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 I trynet ja, over snoppen nja, på skrukken nei. Noe mer du ville vite? Ja:) I bakgata da? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Her ser dere hvorfor vi styrer unna neodesign gutter.. Jeg bli kvalm:sick :hvaskjera [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 ...Og hun som skal inspisere under uniformen, ser jeg jo ikke før til helgen, så det gir jeg hvertfall faan i nuh.... Så koselig, du skal være intim i helgen!? Er det kjæreste eller potensiell sådan? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Rune..hvor finner du disse skrekkeksemplene på dårlige avgørelser og ånsemekk? :drunk: Biler fra byen din eller internet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Rune..hvor finner du disse skrekkeksemplene på dårlige avgørelser og ånsemekk? :drunk: Biler fra byen din eller internet? De kommer sikkert fra Oslo. Stedet over alle pakkisstyla biler. Ja:) I bakgata da? Sånt spørgesmål måtte komme fra en fra aidskroken :ass: Så koselig, du skal være intim i helgen!? Er det kjæreste eller potensiell sådan? ;) Potensiell. Og man kiddie jo ikke før man er gift, gjør man vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Potensiell. Og man kiddie jo ikke før man er gift, gjør man vel? Spennende :op: Du går rundt konstant kåt du da? (Det trenger du ikke svare på..vi vet ;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Sånt spørgesmål måtte komme fra en fra aidskroken :ass: Haha:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg