2wd sedan Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Lykke til! Jeg skal først fra Frogner til Carl Berner..Tror jeg velger Festningstunellen fremfor ring 2.. Men utenfor hos meg ser det helt i orden ut (her bor det en del normale folk).. *lurer på hvilken vei jeg skal ta* Eller er det bare inn til Oslo som er problemet? Her innenbys er det vel saltet for idioter? Bare idioter her jeg bor:drive2 X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 LItt koselig å se bilen med snø på også da.. Synd den er møkkete under.. Får vaske den da jeg får den inn. Vakkert:D håper det blir lenge før snøen kommer opp hit;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 LItt koselig å se bilen med snø på også da.. Synd den er møkkete under.. Får vaske den da jeg får den inn. Den var veldig søt med snø ;) Er den sort eller mørk blå? Min står heldigvis i garasje. Det er digg når man ikke har isskrape. Men det skal jeg kjøpe meg i dag! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Vakkert:D håper det blir lenge før snøen kommer opp hit;) Vi har faktisk tenkt å spleise på snøkanon til deg om du blir altfor misunnelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Bare idioter her jeg bor:drive2 Det er idioter overalt! Bra du og jeg er normale ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Og jeg:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Og jeg:D ...og du ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 ...og du ja :) Ikke Knut:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ikke Knut:D Av å til:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ikke Knut:D ..nei, ikke Knut. Ingen som bor sååå langt fra oss her nede kan være helt riktig bevart :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 ..nei, ikke Knut. Ingen som bor sååå langt fra oss her nede kan være helt riktig bevart :) Nettopp:) Forklarte han akkurat på MSN at sånne som han er født til å bli trygdesnyltere og alkoholikere... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Alkoholen er jeg med på:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Nettopp:) Forklarte han akkurat på MSN at sånne som han er født til å bli trygdesnyltere og alkoholikere... Det er vel å ta litt hardt i.. Men de kan mangle litt tiltak når de har en mentalitet á la "ka sku vi gjort uten havet, sku vi bært båtan?" Vente på hjelp sørfra.. *knis* :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Det er vel å ta litt hardt i..Men de kan mangle litt tiltak når de har en mentalitet á la "ka sku vi gjort uten havet, sku vi bært båtan?" Vente på hjelp sørfra.. *knis* :D Ikke SÅ hardt ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Vakkert:D håper det blir lenge før snøen kommer opp hit;) Hehe,når vintern kommer til nord, så kommer den skikkelig også da :P Den var veldig søt med snø ;) Er den sort eller mørk blå? Min står heldigvis i garasje. Det er digg når man ikke har isskrape. Men det skal jeg kjøpe meg i dag! :) Den er mørk blå :) Gah, hadde garasje da jeg bodde hjemme hos gamlisene, men ikke der jeg bor nå :( Har ikke isskrape eller. Satser på at snøen er borte på fredag da jeg skal hjem å bytte dekk :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg