henne Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ut og kjøpe matt svart lakk til grillen og silikon til å tette tåkelysa med :) Går fremover ^^ Du vet at sånne fremskritt er påkrevd fotodokumentasjon i etterkant? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Du vet at sånne fremskritt er påkrevd fotodokumentasjon i etterkant? ;) Han vet :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Al3x vet ikke hvordan et kamera funker. De 2 bildene han har i tråden sin tok han sikkert da han snubla i kameraet ved et uhell :) ... goes for marius aswell :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Al3x vet ikke hvordan et kamera funker. De 2 bildene han har i tråden sin tok han sikkert da han snubla i kameraet ved et uhell :) ... goes for marius aswell :) Haha:) Om han vet hvordan kameraet funker, er irrelevant da ;) Han vet jo at han i teorien MÅ legge ut bilder ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Dumper bilen og selger dama da eller? Hehehe, er ikke mye å tjene på de -etter jeg har ødelagt de fysisk og psykisk :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hehehe, er ikke mye å tjene på de -etter jeg har ødelagt de fysisk og psykisk :D Så du behandler bilen bedre enn dama/-er.. Åpner døra før du går inn etc. I bilen mener jeg.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Så du behandler bilen bedre enn dama/-er..Åpner døra før du går inn etc. I bilen mener jeg.. ;) Hehe, neida.. er ikke så hoven som jeg vil ha det til. Jeg er faktisk ganske så grei. Og er det noe jeg respekterer, så er det damer :) Selv om jeg er veldig glad i å kjøre bil da.. Men med 6 prikker må jeg desverre ta det litt rolig på den fronten fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Haha:) Om han vet hvordan kameraet funker, er irrelevant da ;) Han vet jo at han i teorien MÅ legge ut bilder ;) Du var flink som la ut bilde i går (eller var det i dag?) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 skjera slappisser:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Du var flink som la ut bilde i går (eller var det i dag?) :) Tror det var i går :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hehe, neida.. er ikke så hoven som jeg vil ha det til. Jeg er faktisk ganske så grei. Og er det noe jeg respekterer, så er det damer :) Selv om jeg er veldig glad i å kjøre bil da.. Men med 2 prikker gjenstående må jeg desverre ta det litt rolig på den fronten fremover. Jeg skulle gjerne visst hvor mange prikker jeg har jeg.. Vet jeg har for fartsbot og totalvraking av bil men..ingen forteller jo hvor mange jeg har klart å karre til meg siste par år. Kan man ikke slå opp sånn et sted? http://www.norgesgladefartsidioter.com eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Tror det var i går :) Ved midnatt.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 skjera slappisser:D Jeg er på jobb..jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ved midnatt.. :) Bra du har oversikt:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Bra du har oversikt:D Ikke så vanskelig å ha oversikt over dine bevegelser egentlig. Du går i skytteltrafikk mellom HiBu, storskjerm/fotballkamper, bensinstasjonen og her. Med noen tilfeldige passeringer innom din forlovede. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg