Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Da ser du...Allroad er bedre enn RS4 på enkelte ting..plass f.eks :) Haha :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sutring vil jeg ikke kalle det.Poenget er at jeg og Dr_S vel har forklart bakgrunnen/årsaken her nå. Jeg skal IKKE sensurere meninger, det er ikke hvordan et forum som dette skal fungere. Men jeg synes man allikevel kan vise litt "takt og tone" ift å gi uttrykk for sin misnøye, eller glede for den saks skyld, over slike ting vi har diskutert her og nå. Men du må fremdeles skjønne hvor gjennomspikra idiotisk det er å flytte den tråden bare fordi den ikke følger boka 100%. Den plager ikke brukerne, den plager ikke dere, og den gjør forumet bedre for oss. Men ja, gidder ikke diskutere med folk som ikke har selvinnsikt. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Nok sutring her nå... Forumet er gratis, helt frivillig, ingen tvinger dere til å være her.. Ha en fin kveld! Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Haha, jeg ler faktisk :D Thanks! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Dere har jo godtatt reglene? Husk!Les reglene når du er usikker på noe' date=' admin er ofte villig til å "møtes på midten" om man har en real tone. God oppførsel er alle tjent med. [b']Husk! Du registrerte deg gratis, du krysset av på at du godtok reglene. Det er ingen plikt å bruke bilforumet.[/b] 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kan du lese det jeg skrev lenger opp? Men du må fremdeles skjønne hvor gjennomspikra idiotisk det er å flytte den tråden bare fordi den ikke følger boka 100%. Den plager ikke brukerne, den plager ikke dere, og den gjør forumet bedre for oss. Likt dumt som at politiet stopper folk i 83 i 80-sonen. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den følger jo ikke boka i det hele tatt, er jo en sånn msn-posthore-tråd... Er jo å lese hva Eyelid har skrevet flere ganger i tråden da.. Den hører ikke hjemme i audi fora, men på stripa.. Tenk om alle underforumene begynte med masse offtopic da, istedenfor å samle alt på samme plass?:) 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Har sagt det jeg mener, ferdig med det. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=CnjEzx7Glr8, omg DIGG! HAhahah! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den følger jo ikke boka i det hele tatt, er jo en sånn msn-posthore-tråd... Er jo å lese hva Eyelid har skrevet flere ganger i tråden da.. Den hører ikke hjemme i audi fora, men på stripa.. Tenk om alle underforumene begynte med masse offtopic da, istedenfor å samle alt på samme plass?:) Ja. I tillegg har jo ikke alle her inne Audi engang... :hellothere: Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 keep forgettin we're not in love anymore I keep forgettin things will never be the same again I keep forgettin how you made that so clear I keep forgettin every time that you are near - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ja. I tillegg har jo ikke alle her inne Audi engang... :hellothere: Feks du? ;) Jiiis, tenk på alle de som angra på at de ikke kjøpte riktig metall :D Må få lov å skrive her de også? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 njaaaa veit ikke helt jeg :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Fuck that !! æ fær på havet!! [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Fuck that !! æ fær på havet!! Ja, du har jo ikke så mye annet å velge der du bor;) Enten havet eller fjellet ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg