Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Får skrive det samme her som jeg skrev i den andre tråden da.. Jeg mener at et godt argument for å få den tilbake er at man slipper masse småtråder.. Istedenfor å lage en ny tråd for å spørre om småspørsmål som jeg VET de andre gutta på forumet har peiling på, så spurte jeg bare i den tråden. Tror denne tråden var nyttig for mange andre også på den måten. Slipper å lage ny tråd, og man får svar mye fortere.. Og ikke minst det at vi hadde muligheten til å bli kjent med de andre på Audi-delen på en helt annen måte. Snakke om andre interesser vi har felles, og ikke bare bil rett frem.. Dette var med på å bygge samholdet bedre, og derfor et mye hyggeligere og bedre forum! .. og bare for å være like påpyntelige som "dere"; hva er logikken i at tråden skal hete "Audis offtopic-tråd", når tråden ligger på et fellesforum? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Denne tråden har jo ikke vært tellende på postcouten de siste dagene uansett. Og når skal andre offtopic-tråder som er rundt om på forumet flyttes til stripa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sticky: Stripa Skal Ikke Inneholde Bilrelaterte TråderDr_S Er da en gooo del bilrelatert her! [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 da får vi bare lage en "kosekroken" tråd per bilmerke her inne da... så blir jo stripa oversiktlig og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Se hva slags tråder vi har blitt plassert i samme bås som: Ultimate råne låt anseband/country-tråden!;=) 7 syl frå Sisu. Vi som kjører med L Disse folkene bør være glade de kjørte Volvo... Kåntri-festival! traktorlappen moped eller lett mc? På "moppe" i Bergen.. Spør en elefant Tråden om knark (!) hvordan ta livet av et tre? Rånemusikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Dette er bare latterlig! [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Følger deg på den Knut... Talentløs og egoistisk tenkning fra lederne.... Hva er egentlig poenget med å motarbeide store deler av brukerne under et bilmerke? Lyser ikke akkurat medmenneskelighet og sosiale antenner av de som styrer... Skuffende... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 så den blei fløtta ja ...... - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den ble det ja, av en eller annen merkelig grunn... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 jaja sånn kan det gikk :) skjer i dag a marius - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Da setter jeg i veg til Trysil, hyttetur i helgen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Da har jeg fått svar fra Dr_S. Han nekter å rykke på seg, så da gidder jeg ikke mase mer. Vil ikke bikke over til å bli vanskelig her, det blir bare tåpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 jaja sånn kan det gikk :) skjer i dag a marius Marius jobber:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Da har jeg fått svar fra Dr_S. Han nekter å rykke på seg, så da gidder jeg ikke mase mer. Vil ikke bikke over til å bli vanskelig her, det blir bare tåpelig. Møkkamann... Jaja:) du gjorde hvertfall et forsøk;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg forstår synspunktet deres, og det er grunnen til at jeg ikke gidder mase. De har et forum å styre, noe som er svært vanskelig mtp hvor mange brukere de har per dags dato. At de har prinsipper -sier seg nesten selv. Så for å banne i kjerka, vil jeg si de gjør en god jobb. Og vi får bare bite tenna sammen å venne oss til det. Det er ikke akkurat få kranglefanter og grinebitere på nettet nå til dags. Vi får heller bare lage en bookmark til tråden. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg