henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Denne bilen er liksom litt deg Rune? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hahaha [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Denne bilen er liksom litt deg Rune? hehe Erhm?? Dette er heller litt mer meg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg har ikke ord..... Hva er det som er galt med spinning? Godt å få guffa på litt med tempo i treningen. lol @ trådflyttinga lol @ hele forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hahaha hihi..det er ikke så mye Kuk er i Norge. Mest Tensing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Greit du tar sol og spinner Espen, men hold det for deg selv ;) Hvis du vil få utløp for dine feminine sider, kan jo evt du og henne lage en tråd om helsekost og solariums lotion på nettop; Stripa! Hihihihihihihiihihihihihih Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hva er det som er galt med spinning? Godt å få guffa på litt med tempo i treningen, og skjer jo lite på jobb så :p Jeg personlig har problemer med spinning.. Ikke fordi jeg ikke godkjenner at andre gjør det, bare at jeg blir så fordømt sår av å måtte gjøre det selv.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Erhm?? Dette er heller litt mer meg ;) sexy ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den A3-en gav meg litt polkagris-feeling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Greit du tar sol og spinner Espen, men hold det for deg selv ;) Hvis du vil få utløp for dine feminine sider, kan jo evt du og henne lage en tråd om helsekost og solariums lotion på nettop; Stripa! Hihihihihihihiihihihihihih hehe, er nok ikke verken brunkremtroll, eller solariumsberte. Vil bare ikke miste all tæn fra sommern, før jeg drar til syden. Siden jeg er ganske lys i huden blir jeg bare solbrent og blir helt tomat når jeg drar nedover :) Men kan jo starte en egen tråd ja, kanskje få med Jan Thomas som en fast redaktør evt. Jeg personlig har problemer med spinning..Ikke fordi jeg ikke godkjenner at andre gjør det, bare at jeg blir så fordømt sår av å måtte gjøre det selv.. :) hehe, kjenner til det.. Hadde spinning 2 ganger i uken før skole/jobb når jeg var på elitenivå før.. Men idag var det første gangen på lenge, ble egentlig bare med for morroskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Erhm?? Dette er heller litt mer meg ;) Den RS4'en er så deeeeilig.. Sett youtube-videoen? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Greit du tar sol og spinner Espen, men hold det for deg selv ;) Hvis du vil få utløp for dine feminine sider, kan jo evt du og henne lage en tråd om helsekost og solariums lotion på nettop; Stripa! Hihihihihihihiihihihihihih haha:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 haha:D Koselig å se fliregliset ditt igjen ;) Er det vitaminbjørnene som gjør at du ser lysere på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 hahaha, jodlende vitaminbjørner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Det finnes biler som kunne vært snyggere om jeg fikk lov å bestemme.. Det er noe gærrnt med denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg