Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Kjenner dere hverandre? :) Skal ikke skryte på meg at jeg kjenner han:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Rosenborg mot Brügge;) Er det så interessant da? Eller er det mest fordi fotball generelt gir god stemning i kroppen ;) (Og der la jeg meg på siden av Al3x i ranking :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Er det så interessant da? Eller er det mest fordi fotball generelt gir god stemning i kroppen ;) (Og der la jeg meg på siden av Al3x i ranking :D ) Fotball er fotball<3 Grattis:D Du leker vilt med Alex her inne;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Fotball er fotball<3 Grattis:D Du leker vilt med Alex her inne;) Du er vis..fotball er faktisk fotball ;) Og hvis det gir deg gode vibrasjoner så er jo ingenting bedre :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Du er vis..fotball er faktisk fotball ;) Og hvis det gir deg gode vibrasjoner så er jo ingenting bedre :) Word honey, word ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Marius..du fikk med deg at fordi du slettet den postingen ble bilde mitt så ble hele greia forskjøvet ett hakk bakover, og jeg fikk Haansi sin plass som poster av #5000. :happyhappy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hva annet trenger man enn bil, kvinnfolk, fotball og litt chill music?? ;) Og en kald pils på slutten av en lang dag:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Marius..du fikk med deg at fordi du slettet den postingen ble bilde mitt så ble hele greia forskjøvet ett hakk bakover, og jeg fikk Haansi sin plass som poster av #5000. :happyhappy: Jeg er fullstendig klar over det;) Ain't I a gentleman?? ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hva annet trenger man enn bil, kvinnfolk, fotball og litt chill music?? ;) Og en kald pils på slutten av en lang dag:) Kun en seng.. ;) Men..nå tror jeg noe rart er i ferd med å skje her.. Vent litt..må teste noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Jupps..nå teller ikke innlegg her lenger. Hvertfall øker ikke mine når jeg poster. Ikke at det gjør noe..dette er jo offtopic, akkurat som Stripa. Men de har akkurat lagt inn den endringen i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Kun en seng.. ;) Men..nå tror jeg noe rart er i ferd med å skje her.. Vent litt..må teste noe. OG det:) At du er to poster unna 500?;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Say what?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Det er faen meg sant... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg er fullstendig klar over det;) Ain't I a gentleman?? ;) Du ble det i dobbelt forstand! :m'm: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Du ble det i dobbelt forstand! :m'm: Jeg er ALLTID gentleman ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg