Haansi Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hu er så standard :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Mor mi er langt fra standard;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Snart 20.000 hits:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Superbad var KONGE! Jupps...Og liker du den så liker du flere av filmene Apatow har vært producer på. Hvor de samme skuespillerne som går igjen. F.eks "Knocked up" og "Forgetting Sarah Marshall. Sikker på dama de vil syns de to filmene er morsomme og :) Men de visste du kanskje.. Jeg liker Michael Cera.. Han er uskyldig søt og til å spise opp noenganger ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jupps...Og liker du den så liker du flere av filmene Apatow har vært producer på. Hvor de samme skuespillerne som går igjen.F.eks "Knocked up" og "Forgetting Sarah Marshall. Sikker på dama de vil syns de to filmene er morsomme og :) Men de visste du kanskje.. Jeg liker Michael Cera.. Han er uskyldig søt og til å spise opp noenganger ;) Knut er til å spise opp:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Noterte meg de filmene :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Haansi..hvis du er ute etter film med mye pikkhumor og hasjrøykehumor (som en sjelden gang er greit på en mørk vinterdag) så er http://www.imdb.com/title/tt0481536/ morsom...som forøvrig er litt oppfølger av http://www.imdb.com/title/tt0366551/ De er litt cultfilmer innen sjangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 JEG er til å spise opp! Innrømm det :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Knut er til å spise opp:D Det er du og! Derfor jeg er hjemme i dag..fordi jeg har kosa for mye med deg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Noterte meg de også :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 JEG er til å spise opp! Innrømm det :D Alle vet at du er den deiligste sjokoladebjørnen i hele Norge! :op: Hvertfall av de med Audi ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 JEG er til å spise opp! Innrømm det :D You fucking cheater!!! Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Det er du og! Derfor jeg er hjemme i dag..fordi jeg har kosa for mye med deg ;) Ja, ser den... Ble nesten hjemme av samme grunn;) Fikk nesten for mye av det gode i går;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg er til å spise opp uansett hvilken bil jeg kjører :D Men seff, Audi trekker ikke ned.. :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Woho:D Herlig :D Gleder meg vilt;) Hva for meningsløst crap skal vi prate om i dag a?? Tok meg en stund å pløye gjennom alle innleggene..syns dere er på god gang allerede i crap ;) Forresten...Jeg tror Rune har en berte han har sett seg ut, siden han snevrer jakten såpass inn som over 20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg