Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, satser også på at jeg har den før helgen.. :) Så blir det photoshoot med kameraet til dama mens hun er på jobb :D Skal teste litt HDR tenkte jeg :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er dere ikke subsidiert på vestlandet a? Det er vi nemlig her i Oslo.. ;) Ikke når jeg går på bakeriet for å kjøpe meg mat nei.. :\ - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ikke når jeg går på bakeriet for å kjøpe meg mat nei.. :\ Ble det hasjbrownies på deg til dessert da Rasta? ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Dere er så søte når dere flørter ;) Jeg skal ut og vandre en snartur med doggiesene. Må bare prøve å vekke de først. Tror de skjønner at det blåser sidelengs ute..Så de later som de er i dyp søvn. :) hasta luego Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ble det hasjbrownies på deg til dessert da Rasta? ;) Haha, yea :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Dere er så søte når dere flørter ;) Jeg skal ut og vandre en snartur med doggiesene. Må bare prøve å vekke de først. Tror de skjønner at det blåser sidelengs ute..Så de later som de er i dyp søvn. :) hasta luego Haha, smarte hunder da :D Tror det er drittvær over hele landet.. :\ Kosa dig på tur honey ;) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Dere er så søte når dere flørter ;) Jeg skal ut og vandre en snartur med doggiesene. Må bare prøve å vekke de først. Tror de skjønner at det blåser sidelengs ute..Så de later som de er i dyp søvn. :) hasta luego Hasta luego;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Haha, yea :D Sjokk :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Fremdeles på tur med hundene? :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Virker sånn;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 nah...men ble så våt ...og kald Og sånn, så plutselig sto jeg i dusjen for å få varmen igjen..og sånt tar tid ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hehe:) Snakker om sola:) Hola chica;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Sandmo se hit!: *atchooo* hihi, vil ikke hangle alene..måtte bare sørge på å fylle på hos deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 haha:) Full tank fra før her ass;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Men kanskje jeg har noen bakterier du ikke har..så da må vi byttelåne :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg